اعضاي يک گروه تروريستي مسلح در کمين نيروهاي ارتش سوريه در حومه شهر ادلب کشته يا زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ عبير برکات گزارشگر المنار در گزارشي گفت: اين کمين حساب شده بر اساس بررسي‌ها و اطلاعات مردمي تدارک شده بود و ارتش عربي سوريه به همراه گردان مأموريتهاي ويژه ، اين کمين را در مسير تروريستهاي عضو گروه موسوم به گردانهاي بازهاي شام طراحي کرد که به کشته و زخمي شدن اعضاي باند تروريستي در منطقه واقع در بين روستاي قنيناس و مسطومه در حومه ادلب منجر شد.يک دستگاه خودروي شاسي بلند و مقادير زيادي اسلحه و مهمات نيز در اين کمين مصادره شد.

يکي از نيروهاي ارتش سوريه گفت:« با ياري و توفيق خداوند به مقر گروههاي تروريستي مسلح حمله شد.  يکي از شهروندان شريف ، ما را از وجود اين مکان مطلع کرد. از اين مکان به سوي نيروهاي ارتش عربي سوريه در روستاي مسطومه شليک مي شد.»

يکي ديگر از نيروهاي ارتش گفت:« ما به همراه گردان مأموريتهاي ويژه ملي به تعقيب آنها اقدام کرديم تا به يکي از مقرهاي گردانهاي بازهاي شام رسيديم. به اين مقر حمله کرديم و افراد مسلح داخل آن را کشتيم و شماري را نيز زخمي کرديم و همه تجهيزات موجود در اين مقر شامل خمپاره اندازهاي 120ميلي  متر و گلوله‌هاي خمپاره ، تفنگهاي خودکار ، بمب ، 450عدد گلوله خمپاره 120ميلي متر ، يک  دستگاه خودروي شاسي بلند و دستگاههاي مخابراتي مصادره شد».

همچنین نيروهاي ارتش سوريه شمار زيادي از تروريستها را در ريف دمشق به هلاکت رساندند و مخفيگاهها و تجهيزات ارتکاب جنايت آنها را منهدم کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار