مديركل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر از عدم كشف هرگونه مواد مخدر و روانگردان و دستگير نشدن هيچ يك از زائرين اعزامي به حج تمتع امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ مديركل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر ، عدم كشف هرگونه مواد مخدر و روانگردان و دستگير نشدن هيچ يك از زائرين اعزامي به حج تمتع امسال در عربستان را حاصل همكاري‌هاي مؤثر دستگاه‌هاي مسئول و عمليات موفق پليس فرودگاه‌هاي كشور در كنترل كاروان‌هاي اعزامي به عربستان سعودي دانست.

عليرضا اكبرشاهي در اين رابطه گفت: كشف هر مقدار مواد مخدر ولو اندك از زائرين بيت‌ا... الحرام در عربستان، براي كشور و نظام در عرصه‌هاي برون مرزي و بين المللي تبعات منفي به دنبال دارد.

وي افزود: بيش از 64 هزار نفر از هموطنان عزيزمان در سال‌جاري به حج تمتع مشرف شدند كه به حمدا... با همكاري مطلوب طيف وسيعي از زائرين و همدلي و هماهنگي بخش‌هاي مسئول همچون ستاد مبارزه با مواد مخدر، پليس فرودگاه‌هاي كشور و سازمان حج و زيارت، براي چندمين سال متوالي هيچ گونه مواد مخدري از مرزهاي هوايي كشورمان به عربستان وارد نشد.

اكبرشاهي در ادامه ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در جهت آگاه‌سازي زائران و پيشگيري از بروز اين معضل، از دستگاه‌هاي متولي امر خصوصاً پليس فرودگاه‌ها كه نقش بارزي در اين موفقيت مهم داشته‌اند، تشكر و ابراز اميدواري كرد كه با همكاري عمره‌گزاران و زائرين عتبات عاليات شاهد استمرار اين موفقيت مهم در عمليات آتي اعزام كاروان‌هاي زيارتي به كشورهاي عربستان و عراق باشيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار