در دو روز باقی مانده تا پایان نمایشگاه هیات های جامانده از زمان بندی می توانند برای دریافت تسهیلات به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران مدير كل فرهنگي شهرداري تهران با اعلام این خبر گفت : بر اساس زمان بندی اعلام شده هیات های اماکن مرکز و جنوب تهران آخرین گروه از هیات های مذهبی شهر تهران هستند که امروز فرصت دارند با مراجعه به محل برگزاری نمایشگاه در بوستان ولایت ثبت نام و نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.
رمضاني افزود: در روزهای آینده تا 13 آبان تنها هیات هایی می توانند برای دریافت تسهیلات به نمایشاه مراجعه کنند که قبلا مراحل ارائه مدارک و پذیرش را تکمیل کرده باشند.
وي خاطر نشان كرد: در هشتمین روز از برگزاری یازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب، براساس زمان بندی از پیش اعلام شده مهلت مراجعه هیات های مذهبی با حضور هیات های اماکن مرکز و جنوب تهران به اتمام می رسد.و تا کنون بیش از 12 هزار هیات مذهبی به نمایشگاه مراجعه و از غرفه‌های مختلف آن خرید کرده‌اند.
گفتني است؛ یازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطر سیب ویژه تجهیز هیات های مذهبی، مساجد و حسینیه ها از 4 تا 13 آبان در بوستان بزرگ ولایت برپاست.
انتهاي پيام/
برچسب ها: نمایشگاه ، هیات ، عطر ، سیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار