رئیس پژوهشکده یقین گفت: آمریکا تروریست بالذاته است این کشور 210 سال پیش از طریق اقداماتی تروریستی و جنایت‌آمیز، تمدن خود را با کندن پوست سرخ‌پوستان و برگرده سیاه‌پوستان به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، دکتر حسن عباسی رئیس مرکز بررسی دکترین‌ها و اندیشکده یقین با حضور در یازدهمین اجتماع بزرگ حزب‌الله سایبر با محوریت مرگ بر آمریکا که در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شد گفت: امروز در شرایطی روز مبارزه با استکبار را گرامی می‌دانیم که آمریکا بر تبل دشمنی خود با خدا می‌کوبد.

وی ادامه داد: روزگاری امام به گورباچوف نامه نوشت که به این جنگ بیهوده با خدا پایان دهید و امروزه می‌بینید که آمریکا آن راه را ادامه داده و به این نبرد بیهوده با خدا حقیقت و راه انبیا می‌پردازد.

رئیس پژوهشکده یقین اظهار داشت: 34 سال از اقدام دانشجویان خط امامی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا گذشت تا کشورهای اروپایی بفهمند سفارتخانه‌های آمریکا مرکز استقرار دیپلمات‌ها نبوده بلکه دستگاهی امنیتی است.

عباسی تاکید کرد: این روزها شاهد اتفاقات عجیبی هستیم چراکه قدرت بزرگ آمریکا همچون قالب یخی در تاستان روز به روز بیشتر آب می‌شود.

وی با اشاره به مسئله سازمان nsa گفت: اتحادیه اروپا در کمال تعجب ادعا می‌کند که از جاسوسی آمریکا در کشورهای خود بی اطلاع بوده است.

رئیس پژوهشکده یقین تاکید کرد: در ایران نیز دو سامانه جاسوسی آمریکا وجود داشت یکی در شهر ساری که به وسیله آن اقدامات موشکی روسیه رصد می‌شد و دیگری در تهران که همچنان در لانه جاسوسی موجود است.

وی اظهار داشت: مسئله nsa و آقای اسنودن قضیه‌ای شبیه قضیه ویکیلیکس است چراکه ما از مدت‌ها پیش این اطلاعات را رصد کرده و برای دستگاه‌های امنیتی کشور از جمله شورای عالی امنیت ملی، کمیسیون امنیت ملی مجلس، اطلاعات سپاه و ... ارسال کردیم.

عباسی تصریح کرد: سازمان nsa سازمان اداره آینده جهان است چراکه ظرفیتی به نام اینترنت را به وجود آورده و از طریق آن می‌خواهد کل جهان را اداره کند.

وی در ادامه گفت: صحبت‌های اسنودن به هیچ وجه جدید نبوده و اطلاعات سوخته‌ای را از nsa منتشر کرده است.

رئیس اندیشکده یقین افزود: امروزه قدرت‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی آمریکا نابود شده و دیگر این کشور الهام‌بخش نیست بنابراین تنها راه آن این است که خودش را مغز جهان دانسته و از این طریق تمام اطلاعات جهان را جمع کند.

عباسی تصریح کرد: سازمان nsa زیرمجموعه وزارت دفاع آمریکا بوده و نکته جالب این است که اینترنت در آمریکا یک امر نظامی‌امنیتی به حساب می‌آید که فرمانده دارد برخلاف ایران که اینترنت زیر نظر وزارت مخابرات است و اساسا اینترنت یک پدیده مخابراتی نیست.

وی با اشاره به تفاوت‌های پایگاه‌های مخابراتی و nsa اظهار داشت: تصور ما این است که اینترنت یک پدیده مخابراتی و غیر امنیتی بوده و به همین دلیل به سادگی اجازه می‌دهیم مردم کشورمان تمام اطلاعات خود را در اختیار جاسوسان قرار دهند.

عباسی تصریح کرد: بنابراین سازمان nsa دقیقا در زمانی که هیمنه اقتصادی و سیاسی آمریکا شکسته شده مطرح شده است و قطعا این بازی جدید آمریکاست.

وی افزود: آمریکا رابطه‌اش را مجددا با دروغ شروع کرده و با وجود سیاست از پیش تعیین شده تلفن دیپلماسی ادعا می‌کند که تماس از سوی تیم دیپلماسی ایران برقرار شده است.

رئیس اندیشکده یقین تاکید کرد: کسی که بنیاد رفتارش بر دروغ است باید بطلان مسیر خود را پذیرفته و ما نیز به آن اذعان کنیم.

عباسی در ادامه گفت: حضرت امام خمینی(ره) 4 صفت اساسی را برای آمریکا برشمردند که هیچگاه از این کشور جداشدنی نیست.

وی با اشاره به اینکه اولین صفت آمریکا استبکار جهانی بودن است، گفت: مقام کبیریایی و تکبر خاص خدا بوده و هرکس بر روی زمین خودش را در موضع خدایی قرار دهد قطعا دچار مشکل است و نمی‌توان گفت که آمریکا زمانی استکباری نباشد.

عباسی در بیان دومین صفت آمریکا اظهار داشت: آمریکا شیطان بزرگ است و این جوهره آمریکاست که در تمام مظاهر فرهنگی و تمدنی این کشور دیده می‌شود و بنیاد لیبرالیسم نیز همین است.

رئیس اندیشکده یقین بیان کرد: آمریکا تروریست بالذاته است این کشور 210 سال پیش از طریق اقداماتی تروریستی و جنایت‌آمیز، تمدن خود را با کندن پوست سرخ‌پوستان و برگرده سیاه‌پوستان به وجود آورده است.

عباسی تاکید کرد: چهارمین صفت آمریکا از دید امام خمینی(ره) ام‌الفساد بودن این کشور است ام‌الفساد یعنی مادر فساد بودن که هیچگاه از آن اصلاح به وجود نخواهد آمد.

رئیس اندیشکده یقین افزود: دو سال پیش در گزارشی در راشاتودی آمریکا 25 میلیون وب سایت مستهجن دارد یعنی به تعداد هر 13 آمریکایی یک سایت غیر اخلاقی و تمدنی که در استمرار حرکت قوم لوت به اشائه فحشا دست می‌زند قابل اعتماد نیست.

عباسی با اشاره به بدهی‌های گسترده دولت آمریکا تاکید کرد: اقتصاد آمریکا با سرعت در سراشیبی سقوط قرار گرفته و ملت‌های جهان به خاطر ربای دلار آمریکایی استثمار می‌شوند چراکه خدای آمیریکایی‌ها دلار است و البته استمرار حرکت شهدای دانشجو شکستن بت و سیطره دلار است.

وی تصریح کرد: آمریکا در این جنگ بر مبنای دلار با سنت خدایی به زودی از روی زمین محو خواهد شد.

رئیس اندیشکده یقین ضمن انتقاد از عدم اطلاع‌رسانی مناسب رسانه‌ها و اساتید اقتصاد دانشگاه از فروپاشی اقتصادی و صنعتی آمریکا گفت: نتیجه این عدم اطلاع‌رسانی تفکر جریان روشنفکری لیبرال است که فکر می‌کند ارتباط با آمریکا مبنای حل تمام مشکلات اقتصادی ماست اما یونان نمونه بارز عدم موفقیت این توهمات است.

وی تاکید کرد: رابطه با آمریکا حل کننده مشکلات ما نیست اما ما برای مذاکره احترام قائلیم چراکه منطق داریم ولی جریان غرب‌گرا نباید برای حل مشکلات اقتصادی مردم به آنان آدرس غلط بدهند.

عباسی اظهار داشت: اگر قرار است امید را در جامعه گسترش دهیم اشتباه بزرگی خواهد بود که تمام تخم مرغ‌های خود را در سبد رابطه با آمریکا قرار دهیم و من پیشاپیش هشدار می‌دهم که ادامه این روند منجر به ناامیدی مردم خواهد شد.

وی افزود: اگر در دفعات قبل درخواست بانک مرکزی و سایر نهادهای اقتصادی را برای مناظره رد کردم اینبار برای برچیده نشدن این نظام ربای دولتی جنبش رسمی مبارزه با ربای دولتی را آغاز خواهیم کرد و پای هر میز مناظره خواهیم نشست.

عباسی تصریح کرد: هر زمان در تاریخ که حکومت دینی به وجود آمده ترفند شیطان برای مقابله با آن این بوده که از طریق گسترش ربا در بازارهای آن‌ جامعه مردم را با خدا به تعارض بکشاند و ما برای حفظ ارزش‌های این جامعه و رساندن آن به دست صاحب اصلی‌اش باید مقابل این فساد اقتصادی بایستیم.

عباسی افزود: روزگاری رهبر انقلاب فرمودند آمریکا چیزی جز تشر و هیمنه چیزی نیست و کارکرد اصلی انقلاب اسلامی این بود که این هیمنه را شکست و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از نشانه‌های اصلی آن بود.

عباسی با اشاره به اینکه تئوری تفکیک قوای منتسکیو در جهان شکست خورده است تاکید کرد: این در حالی است که حوادث مصر حقانیت ساختار ولایت فقیه را باری دیگر به همگان ثابت کرد.

وی افزود: نقش رسانه‌ها و مردم ما این است که در روز 13 آبان باری دیگری این هیمنه مصنوعی را بشکنند.

رئیس اندیشکده یقین تاکید کرد: ما همچنان آمریکا را شیطانی بزرگ دانسته و با آن به عنوان استکبار جهانی می‌جنگیم و برای شکستن هیمنه آمریکا حضور جدی در صحنه خواهیم داشت و با خون شهدای خود عهد می‌بندیم که راهشان را در زدودن فتنه فرعونیان زمان جلو می‌بریم چراکه هدف ما برافراشتن پرچم کلمه الله برفراز قله جهان است.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای فتح سنگر به سنگر مواضع کلیدی جهان آماده‌ایم که تنها راه آن استفاده از دو قوه علم و ایمان است و مکرو و مکرالله و الله خیرالماکرین.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم حاج سعید قاسمی از رزمندگان دفاع مقدس به بیان فرازهایی از پیام‌های امام خمینی(ره) با محوریت موضوع همایش پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب ها: عباسی ، رئیسی ، نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار