اعضای تیم فوتبال استقلال در خصوص دریافت بخشی از طلب‌هایشان با مشکل روبرو شدند و در این خصوص اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم فوتبال استقلال اعتراض شدید خود را نسبت به عدم دریافت طلب‌هایشان ابراز و اعلام کردند: در هر فصل با این مشکل روبرو هستند و مسئولین نیز در این خصوص اقدام قابل توجهی را انجام نمی‌دهند که به نفع آبی‌ها تمام شود.

بر اساس این گزارش؛ کادر فنی تیم استقلال نیز این بار اعتراض رسمی خود را ابراز کردند و خواستار رسیدگی مسئولین شدند زیرا برخی از اعضای تیم مدعی شدند که نزدیک به 8 ماه است که هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده‌اند و این وضعیت آن‌ها را با مشکلات عمده و جدی روبرو کرده است.

شایان ذکر است، آبی‌ها مدعی شدند که بر خلاف تیم حریف، آن‌ها در هر فصل با مشکلات مالی جدی‌تری دست و پنجه نرم می‌کنند که این موضوع وضعیت را برای آن‌ها تغییر می‌دهد.

**پشیمانی آندرانیک تیموریان از نوع قرارداد با استقلال 

آندرانیک تیموریان هافبک استقلال بحث جدایی‌اش از این تیم را عنوان و مطرح کرده است و همچنین جریان نوع قرارداد وی با آبی‌ها در میان است.

اعضای تیم استقلال هر نوع قرار داد خاصي را با آبی‌ها به امضاء رساندند و در این میان بحث نوع قرارداد تیموریان با آبی‌ها عنوان شده است زیرا این بازیکن تحت شرایطی خاص قرار گرفته است.

گفتنی است؛ وی پس از حضور در استقلال در خصوص مسائل مالی مباحث را مطرح کرد اما با مساعدت مسئولین وی در این خصوص به آبی‌ها تخفیف داد تا در استقلال بازی کند، اما از طرفی دیگر عنوان شده است که وی معتقد است در مورد مسائل مالی و نوع قراردادش مسائلی وجود دارد که در پی آن باید اقدامات جدی تری انجام می‌شد اما این اتفاق رخ نداد و این بازیکن در حال حاضر از قرارداد مالی‌اش رضایت ندارد.

**بخشی از قرارداد جواد نکونام را فدراسیون پرداخت می‌کند

جواد نکونام هافبک تيم فوتبال استقلال در خصوص دریافت مبلغ قراردادش با استقلال با شرایط خاص روبروست و فدراسیون در این امر دخیل است.

طبق شنیده‌های ما از منابع آگاه استقلال درآمدش از فوتبال را به فدراسیون واگذار کرده است تا در خصوص پرداخت بخشی از قرارداد جواد نکونام اقداماتی را انجام دهد.

گفتنی است، جواد نکونام طبق شرایط خاص با آبی‌ها قرارداد امضاء کرده است و این بازيکن در حالی که از چند تیم دبي پیشنهاد دریافت کرد در لیگ ایران ماند تا در این خصوص مباحثی عنوان و مطرح شود.

شایان ذکر است، فدراسیون برای حضور این بازیکن در لیگ ایران و عدم حضورش در لیگ‌های عربی، از این بازیکن خواستند تا در استقلال بماند و به این دلیل بخشی از مبلغ قرارداد وی توسط فدراسیون به این بازیکن پرداخت می‌شود تا استقلال فشار زیادی را متحمل نشود و فدراسیون بخشی از درآمد استقلال را به این بازیکن پرداخت می‌کند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار