جشنواره امسال با توجه به فیلم‌های بهتر و قوی‌تر و همچنين حال خوب سينما و سينماگران جشنواره مطلوبی خواهد شد.

"بابك حميديان" بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: رضا داد سالهای زیادي براي سینما و جشنواره زحمت كشیده‌ است و از جمله مديران با سابقه محسوب مي‌شود و مي‌تواند جشنواره امسال را بسيار بهتر از گذشته اداره كند.
 
وي ادامه داد: اين روزها كه حال سينما بسيار خوب است اميدوارم كه رضاداد و مسئولان مرتبط با برنامه‌ريزي‌هاي صحيح و دقيق كشتي جشنواره سي و دوم را به بهترين شكل ممكن هدايت كنند و قطعاً هم توانايي انجام اين كار را خواهند داشت. 

حميديان اظهار داشت: مقايسه جشنواره فيلم فجر با كشورهاي مختلف كار صحيحي نيست و ما بايد با تواني بيشتر از گذشته در جهت ارتقاء اين اتفاق ميمون و مبارك تلاش كنيم و اميدواريم كه اين جشنواره با دوام هرچه بيشتر سالها بهتر از گذشته به كار خود ادامه دهد. 

اين بازيگر همچنين گفت: جشنواره سي و دوم جشنواره متفاوت و موفقي خواهد شد. اميدوارم كه فضاي كاري براي فيلمسازان جوان هرچه گسترده‌تر و بيشتر از گذشته فراهم شود و فيلمسازان با سابقه نيز با انرژي بيشتري به توليد اثر بپردازند و سينماي ايران را از اين حالت خمودگي و ركود بيرون بياورند. 

وي خاطر نشان كرد: جشنواره فجر امسال با توجه به آثار فراوان و ارزنده و همچنين حضور فيلمسازان تازه‌كار در كنار حرفه‌اي‌ها و با سابقه‌ها به جشنواره رقابتي بي‌نظيري تبديل خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.