دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از آزمایشگاههای جامع تحقیقاتی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بازدید کرد.

به گزارش  گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ در این بازدید که دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و تنی چند از مسئولین حضور داشتند، دکتر ملک زاده آزمایشگاهها و مراکز تحقیقاتی مختلف را مورد بازدید قرار داد.

بنابر این گزارش دکتر ملک زاده از آزمایشگاههای فیتوشیمی، مرکز تحقیقات فیتوشیمی، آزمایشگاه تصویربرداری از حیوانات کوچک، PCR، فلوسایتومتری، HPTLC، آنالیز عنصری، آزمایشگاه تشدید مغناطیسی هسته ای ، آزمایشگاههای گروه فارماسیوتیکس مشتمل بر تخمیر، میکروبیولوژی دارویی، کنترل کیفیت داروها، بیوفارماسی و فارماکوکینتیک، آنالیز فیزیومکانیکال، آزمایشگاههای شیمی دارویی شامل شیمی آلی، عمومی و تجزیه ، آزمایشگاه دستگاهی ، آزمایشگاه تحقیقاتی ، آزمایشگاه بیوتکنولوژی، الکتروفورز، میکروسکوپ نوری، لومینومتری، شیمی سنتز، مرکز زشد فناوریهای دارویی دانشگاه و همچنین کتابخانه دانشکده  داروسازی که در طبقات مختلف این دانشکده مستقر هستند بازدید کرد.

وی این بازدید را بسیار مثبت و مایه خشنودی عنوان کرد و آمادگی خود را برای حمایت از فعالیتهای پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعلام کرد.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با بیان رهنمودهایی، ارایه توانمندیهای مجموعه به سایر بخشها و سرویس دهی به واحدهای خارج دانشگاهی را راهی برای جلب مشارکت و اعتبارات برشمرد که می تواند راهگشای مسایل مجموعه و درآمدزا باشد.

دکتر ملک زاده با اشاره به این موضوع که نظام ارزشیابی دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی در حال تغییر است  این گونه فعالیتها را در ارزیابی جدید بسیار موثر برشمرد.

براساس این گزارش، در بازدید از آزمایشگاههای جامع تحقیقاتی و بخشهای مختلف دکتر کبارفرد رئیس آزمایشگاه جامع تحقیقاتی به بیان توضیحاتی درخصوص تاریخچه، عملکرد و کارآیی دستگاههای مستقر شده در ساخت و تولید داروها، چشم انداز آینده و اهداف آزمایشگاههای جامع تحقیقاتی دانشگاه پرداخت مورد توجه دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار گرفت و خاطرنشان کرد که دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی این کار را به نحو احسن انجام داده است و در این زمینه بهترین نمونه کشوری است.

در ادامه دکتر ملک زاده از آزمایشگاههای دانشکده داروسازی بازدید کرد که رئیس دانشکده و روسای آزمایشگاههای مذکور به ارایه توضیحاتی در این خصوص پرداختند.

در خاتمه بازدید نشستی صمیمانه با حضور دکتر ملک زاده ، دکتر پیوندی ، دکتر رحمتی، دکتر وحیدی و مسئولان مراکز تحقیقاتی و  آزمایشگاهای جامع تحقیقاتی دانشکده داروسازی برگزار شد که هریک از حاضران ضمن بیان نظرات و پیشنهادات به تبیین چشم انداز آزمایشگاههای جامع تحقیقاتی دانشگاه پرداختند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار