معاون اجتماعی، انتظامی استان تهران با اعلام راه اندازي مرکز ترک اعتياد برای زنان معتاد در حوالی کهریزک گفت: فاتب مصمم است تا هر هفته طی عملیات گسترده معتادان را جمع آوری کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ صفر علی برات لو معاون اجتماعی، انتظامی استان تهران در حاشیه بازدید از مرکز بهبودی و اقامتی شفق گفت: متاسفانه در بخش اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر با مشکلات و نارسایی های فرهنگی مواجه بوده ایم. با توجه به اینکه مسائل فرهنگی جزو اولویت نخست اقدامات بوده است ؛ اما آنطور که باید و شاید در این باره موفق عمل نشده است.  
 
به گفته معاون اجتماعی انتظامی استان تهران فاتب مصمم است تا هر هفته طی عملیات گسترده معتادان را جمع آوری کند و در این باره در پی ارتقاء ظرفیت این مراکز بهبود هستیم.
 
وی افزود: متاسفانه نیمی از مدد جویان این مرکز از تحصیلات بالای دیپلم برخوردارند که این امر خود زنگ خطری برای افراد است تا مسئول تر و مصمم تر در پی کاهش آسیب های مواد مخدر باشند.  
 
به گفته برات لو در جمع مددجویان این مرکز گچکار، نقاش و استاد دانشگاه هم وجود دارد و باید این افراد به جامعه باز گشته و خدمت کنند.  
 
وی خاطر نشان کرد: هر هفته نیروی انتظامی 300نفر از معتادان کارتن خواب را از سطح شهر جمع آوری می کند که با توجه به شرایط آب و هوایی در این فصل سال در پی افزایش این مراکز هستیم.  
 
برات لو در پاسخ به سوالي در خصوص نحوه تامین اعتبار افتتاح فاز دو بیمارستان ترک اعتیاد اخوان تاکید کرد: با هماهنگی بین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و استانداری تهران این تامین اعتبار هرچه زودتر انجام می شود.  
 
معاون انتظامی اجتماعی استان تهران در خصوص نحوه ساماندهی معتادان زن خاطر نشان کرد: خانمها هم در یک مرکزی حوالی کهریزک با ظرفیت 100نفر نگهداری و درمان می شوند.  
 
برات لو درباره آمار کشفیات در سه مجموعه انتظامی گفت:با توجه به تاکیدات نیروی انتظامی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بامساعدت و همکاري سردار ربیعی و سردار فتحی و همچنين با مسئولیت سردار ساجدی نیا انجام شده که اقدامات ارزنده ای بوده است و باید در پی کاهش دسترسی به مواد مخدر در شهر باشیم./

انتهاي پيام
برچسب ها: کهریزک ، اعتیاد ، خانمها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار