محمد حسين صوفي معاون صداي راديو از عوامل ساخت برنامه‌هاي دو برنامه كافه راديو و ما بازيگريم در ساختمان شهداي راديو تقدير كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، صبح امروز مراسم تقدير از عوامل برنامه ساز برنامه هاي كافه راديو و ما بازيگريم در ساختمان شهداي راديو كه با حضور معاون صدا و تيم برنامه ساز برگزار شد؛ اين دو برنامه توانستند مقام نخست را در جشنواره abuكسب كنند.

در ابتداي مراسم محمد حسين صوفي معاون صداي راديو ضمن تشكر از حاضران و عوامل برنامه ساز كافه راديو و ما بازيگريم گفت: راديو به دوران اوج  و بلوغ و پختگي خود  رسيده است و خوشحاليم كه سياست گذاري ها باعث شده ما در آن زير آبها مورد توجه قرار بگيريم و ديده شويم.

وي افزود:  چند روز پيش اجلاس جهاني يازدهمين اجلاس جهاني پيرغلامان را برگزار كرديم كه آن مراسم نشان داد كه هنوز راديو مورد اعتماد مردم است و مي‌تواند در مناسبت هاي سياسي و اجتماعي تاثيرگذار باشد.

صوفي تصريح كرد: abu يكي از مهمترين مراكز تجمع راديو و تلويزيون اسلامي است كه خوشخبتانه شبكه راديويي جوان توانسته چندين جايزه را از اين جشنواره از ا آن خود كند.

ادامه مهران دوستي مجري برنامه كافه راديو در خصوص برگزاري جشنواره‌ها در خارج از كشور گفت: در اين جشنواره‌ها كشورهاي خيلي فقيرتري شركت كردند و همه تيم برنامه ساز آنها در اين مراسم حاضر بود چه اشكالي دارد كه تيم سازنده برنامه هاي راديويي در اين مراسم ها شركت كنند و حتي اگر راديو توان مالي ندارد آنها را با هزينه خودشان راهي اين جشناوره‌ها كنند.

وي افزود: در بخش شخصيت محور من برنامه كافه راديو را شاخص كردم ولي در بخشهاي طراحي شاه رضايي" تهيه كننده اين برنامه توانست به خوبي فرم و ساختار متفاوت را ايجاد كند.

دوستي با اشاره به معاون صدا اظهار داشت: اين فضاي ايجاد شده را كه باعث شده مهران دوستي اين برنامه را شاخص كند را مديون معاون صداي راديو هستيم.

وي با اشاره به برنامه هاي راديويي و شنونده‌ها تصريح كرد: فرم برنامه سازي در راديو در كشور ما عقب مانده است شنونده‌ها در ديگر كشورهاي دنيا به دنبال شخصيت‌هاي متفاوت  هستند و بابت شنيدن صداي آنها بايد كارت‌هايي را به عنوان هديه خريداري كنند و اين خود براي آنها هم افتخار و نيز انگيزه است.

مجري كافه راديو افزود: من تمام دنيا را گشته‌ام و تجربياتي را كسب كرده‌ام ولي اميدوارم كه راديو بتواند نيروهاي جوان خود را به جشنواره‌هايي چون abu فرستاده تا آنها در راستاي برنامه سازي بهتر و جذب مخاطبان بتوانند تجربه‌هاي بسياري را كسب كنند.

*كسب رتبه اول شبكه راديويي جوان با همت اهالي راديو صورت گرفت

"يدالله گودرزي" مدير گروه فرهنگ راديو جوان گفت: خوشبختانه در چند سال اخير راديو و برنامه‌هاي آن بيشتر مورد توجه قرار گرفته و  هماهنگي بين گروهها نيز بيشتر شده است.

وي ادامه داد: براي برنامه كافه راديو و ما بازيگريم فكرها و برنامه هاي بسياري شد تا فضاي بين‌المللي ايجاد شود و براي مخاطبان آن سوي آبها جذاب باشد.

 در ادامه اين مراسم سعيد معدن كن مدير گروه جوان و جامعه، يدالله گودرزي مديرگروه جوان و فرهنگ راديو جوان ، مهران دوستي ، مجري كافه راديو، "عباس پيري" و "مهدي شاه رضايي" تهيه كنندگان و "وحيد رونقي" گوينده جوايزي را با حضور "محمد حسين صوفي" دريافت كردند.


انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار