مسئول طرح و برنامه ستاد دانشجویی بازسازی عتبات عالیات سازمان بسیج دانشجویی از برگزاری دوره های آموزشی و انجام فعالیت های فرهنگی ایران در کشور عراق خبر داد.

حفره وطن پرست مسئول طرح و برنامه ستاد دانشجویی بازسازی عتبات عالیات سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: مهمترین هدف ما انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی در داخل کشور ایران و عراق هستیم.
 
وی با بیان اینکه اعزام های تفریحی دانشجویان در مناسبت های مختلف کشورمان به کشور عراق از سوی سازمان بسیج دانشجویی اعزام می شود ادامه داد: در کشور عراق تلاش داریم تا به فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها بپردازیم و با دانشگاه های کشور عراق بتوانیم در مباحث فرهنگی و اجتماعی ارتباط برقرار کنیم تا بستری را برای گسترش تعامل دانشجویان در جهان فراهم کنیم.
 
*بازسازی مدارس عراق توسط دانشجویان
 
وطن دوست با بیان اینکه به دنبال انجام فعالیت های فرهنگی برای ارتقای فرهنگی و اجتماعی مردم عراق هستیم اظهار کرد: ستاد عتبات عالیات سازمان بسیج دانشجویی در حوزه بازسازی عتبات عالیات نیز وارد شده است همچنین در مدارس نیز کارهای بازسازی انجام می دهیم.
 
مسئول طرح و برنامه ستاد دانشجویی بازسازی عتبات عالیات سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث مدارس دوره های فرهنگی آموزشی برای دانش آموزان برگزار می کنیم که با توجه به وجود خلاء آموزشی در عراق این فرصتی برای آنها محسوب می شود و ما اولین گروه ایرانی برای انجام فعالیت های فرهنگی در عراق هستیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.