تیم والیبال کاله مازندران در دومین بازی خود در بیست و هفتمین دوره لیگ برتر والیبال سه بر دو شهرداری ارومیه را شکست داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم های شهرداری ارومیه و کاله مازندران از ساعت 17 امروز یکشنبه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر والیبال در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان در دوست این بازی پیروز میدان بود.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در ست های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 15 بر 11 میزبان خود را شکست دادند اما در ست های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 25 بر 17 مغلوب بازیکنان شهرداری ارومیه شدند.
تیم کاله با ترکیب علی سجادی، عادل غلامی، رضا قرا، حمزه زرینی، علیرضا جدیدی و صابر نریمان نژاد این بازی را آغاز کرد و شهرداری ارومیه نیز از ترکیب فرهاد پیروت پور، رامین خانی، سعید مصطفی وند، پوریا فیاضی، حامد رضایی و بازیکن خارجی خود ولادو پتکوویچ در آغاز بازی استفاده کرد.
حدود شش هزار هوادار در سالن غدیر ارومیه این بازی را از نزدیک تماشا کردند و صابر نریمان نژاد از کاله و پوریا فیاضی از شهرداری ارومیه از بهترین بازیکنان این دیدار بودند.
داوران محلی و اعزامی قضاوت مناسبی در این دیدار داشتند و دو تیم نیز بازی پایاپایی نیز به نمایش گذاشتند که مورد استقبال تماشاگران حاضر در سالن شد.
محمد حسن خوشدل به عنوان ناظر و حمید راهجردیان (داور اول) و علیرضا قریب به عنوان داور دوم قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.
شاگردان بهروز عطایی روز چهارشنبه در هفته چهارم لیگ برتر والیبال در آمل میزبان شهرداری تبریز خواهد بود و شهرداری ارومیه نیز در تهران به مصاف پیکان می رود.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، کاله ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار