با حضور نمادین سیاه پوشی جامعه مداحان تهران با حضور آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مراسم نمادین سپاه پوشی جامع مداحان تهران با  حضور بزرگان جامعه مداحی و 2000 نفر از ذاکران اهل بیت ( ع) برگزار شد.

در این مراسم اعضای گروه های مختلف مداحان در سطح شهر تهران از جمله خانه مداحان، کانون مداحان، بسیج مداحان ،‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران حضور داشتند.

این همایش دو هزار نفری در محل مسجد پادگان و لیعصر( عج) واقع در میدان سپاه برگزار شد  که در این مراسم قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی و مداحی برخی از مداحان برجسته کشور در اقامه نماز از برنامه های این مراسم بود.

رئیس سازمان بسیج مداحان شهر تهران در این مراسم نمادین گفت: این مراسم هر ساله برگزار و مداحان سادات برجسته و پیشکسوت سراسر تهران شال عزای حسینی را بر گردن ذاکران و خادمان اهل بیت عصمت و طهارت (عج) می اندازند.

خرسندی تصریح کرد: در این مراسم مداحان با پوشیدن لباس سیاه و آمادگی ظاهری برای عزای حسینی به لحاظ معنوی نیز با اشک چشم و سوز دل آماده ورود به سوگواری شهادت حضرت سید الشهدا (ع) می شوند.

آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ضمن تبیین اهداف قیام بزرگ عاشورا، شورا، تذکرات و در خواستهای خود را در سخنانی با جامعه مداحان مطرح کردند.

در این مراسم همچنین مهندس جهاندار قائم مقام شهردار و محمود منیعی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 حضور داشتند.
انتهای پیام/

برچسب ها: برجسته ، مراسم ، مداح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار