رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا به وسیله‌ رسانه‌های صهیونیستی چهره خود را از یک لاشه متعفن همچون یک قدرت پوشالی جلوه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،‌ "سردار محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه چهارمین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی که در "برج میلاد" تهران با حضور شعرای 24 کشور جهان برگزار شد، اظهار داشت:‌ در طول تاریخ شعرهای زیادی برای سلاطین و شاهان گفته شده اما تنها شعرهایی در حافظه مردم باقیمانده که در مدح آزادگی و مقاومت سروده شده باشد.  
 
وی افزود: زمانی که یک طرف ظلم و طرف دیگر مردمانی با دست‌های خالی باشند، آن چیزی که جماعت مستضعف را پیروز می‌کند ایمان است و شعر در حکم مهمات معنوی است که به رزمنده و مجاهد روحیه و انگیزه می‌دهد.  
 
سردار نقدی تصریح کرد: شعرا علاوه بر اینکه باید روحیه مجاهد را افزایش دهند رسالت سنگین‌تری نیز دارند زیرا حربه‌های نظامی و اقتصادی دشمن شکست خورده و دشمن رو به سلاح تزویر آورده است.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سلاح تزویر و نیرنگ به مراتب کشنده‌تر از سلاح نظامی است.  
 
وی افزود: سلاح تزویر همان رسانه است که آمریکا بیشترین استفاده را از آن می‌کند و بوسیله رسانه‌های صهیونیستی چهره خود را از یک لاشه متعفن همچون یک قدرت پوشالی جلوه می‌دهد.  
 
سردار نقدی تصریح کرد: به واسطه تزویر و رسانه‌های صهیونیستی آمریکا توانسته بین مسلمانان اختلاف بیاندازد و شعار تفرقه بیانداز و حکومت کن را اجرایی کند.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: میان شعر و مقاومت اُنس و الفتی دیرینه وجود دارد و شعرا باید با بصیرت‌دهی، روشنگری کنند.
 
وی گفت: بنده به نمایندگی از بسیجیان ایران دست همه مسلمانان را از هر مذهب و قومیت می‌بوسم و از همه می‌خواهم ندای وحدت ملت مسلمان ایران را به گوش جهانیان برسانند.  
 
سردار نقدی اظهار داشت: امروز دشمن ذلیل‌تر و ناتوان‌تر از گذشته شده و مسلمانان باید بیش از هر زمان دیگری هوشیار باشند و استقامت کنند.  
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مسلمانان باید با بهره‌گیری از دو عنصر یکپارچگی و وحدت و پایداری و مقاومت توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.  
 
وی اضافه کرد: آمریکا امروز کشوری با 17هزار میلیارد دلار بدهی است و ارتشی شکست خورده و جامعه‌ای دارد که هر روز شاهد کشتار است لذا ناتوان‌تر از گذشته شده و تنها نان اختلاف میان مسلمانان را می‌خورد.  
 
سردار نقدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود منشور نرمش قهرمانانه ملت ایران را تبیین کردند که شاید نیاز باشد تا مدت‌ها خطیبان، تنها بیانات معظم‌له را تفسیر و بازخوانی کنند.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار