تيم فوتسال بانوان پرسپوليس براي شروع فصل جديد رقابتها شرايط نامعلومي دارد و اين تيم در آستانه از دست دادن محل تمرينات خود هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اين روزها مشکلات مالي سرخپوشان روز افزون شده است.

رويانيان از حمايت و بودجه دولتي محروم است و امکانات درآمدزايي محدود هستند. مشکلات مالي تيم فوتسال بانوان اين باشگاه را درگير کرده است.

بازيکنان تيم مي گويند؛ تصميم آنها اين بود که براي شروع فصل جديد ابتدا بخشي از پول خود را بگيرند،‌ اما در نهايت براي شروع تمرينات متقاعد مي شوند. در حال حاضر با اينکه رقابتهاي ليگ فوتسال به تاخير افتاده است، هنوز مدارک اعضاي تيم ارسال نشده است و گفته مي شود دليل اين شرايط امضا نشدن قراردادهاي فصل جديد است.

تيم فوتسال بانوان پرسپوليس اواخر رقابتهاي دو فصل بود که پرسپوليس نام گرفت. تيمي که در صدر جدول بود و در نهايت قهرمان شد و يک روز بدون آنکه قبل از آن هيچ خبري از وجود اين تيم باشد، اعلام شد از تيم فوتسال بانوان پرسپوليس در مراسمي تقدير مي شود.

اين تيم سال گذشته به کسب عنوان نايب قهرماني رضايت داد. شرايط اين تيم از آن جهت اهميت دارد که در واقع بدنه اصلي تيم ملي فوتسال بانوان ايران را تشکيل مي دهد. همين تيم بود که توانست اولين مدال بانوان ايران در رقابتهاي تيمي را سال گذشته به ارمغان بياورد و حالا بعضي بازيکنان اين تيم مي گويند مسئولان سالي که در آن تمرينات خود را دنبال مي کنند به دليل بدهي انباشته ديگر قصد ندارد امکانات لازم را در اختيار آنها بگذارند.

در اين شرايط بايد ديد آيا وزارت ورزش و جوانان حتي براي حمايت از تنها تيم مدال آور بانوان ايران هم حاضر به صرف هزينه نيست؟ گذشته از اينکه چرا باشگاه پرسپوليس خود را در اين شرايط قرار داده است، آنچه مسلم است وظايف ذاتي وزارت ورزشي در مقابل مجموعه هاي تحت نظر خود است.

انتهای پیام/مح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار