معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) طی بیانیه‌ای تأکید کرد: حنای سیاست‌های ریاکارانه آمریکا، برای مؤمنان به اسلام و انقلاب رنگی ندارد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) به مناسبت یوم الله سیزده آبان بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است: "روز سیزدهم آبان‌ماه، یادآور حماسه‌آفرینی و هوشیاری اقشار مختلف مردم ایران اسلامی در برابر نیرنگ استکبار جهانی‌ است. این روز که مورد توجه ویژه‌ رهبر کبیر انقلاب اسلامی بود، سرآغازی برای حرکت آگاهانه‌ مردم فهیم سراسر دنیا در مقابل صهیونیزم جهانی و جیره‌خواران آن در آمریکا و سایر دولت‌های استکباری است."
 
این بیانیه می‌افزاید: "سیزده‌ آبان امسال، از ویژگی ممتازی برخوردار بود. رسوایی آمریکا نزد دوستان و هم‌پیمانانش نشان از آن دارد که این دولت در فتنه‌افروزی و دخالت وقیحانه در امور سایرین،‌ دوست و دشمن نمی‌شناسد. این رسوایی نهیبی بر پیکره سست دولت‌های هم‌پیمان این کشور، برای توقف اعانه‌ِی بر اثم و جور است."
 
در ادامه این بیانه آمده است: "ملت‌های آگاه و بیدار دنیا، که مدت‌ها از کبرورزی دولت آمریکا خون‌دل می‌خورند، روز به روز بر تنفرشان از این دولت افزوده می‌شود و دست از پایداری و مبارزه بر نخواهند داشت. دولت آمریکا نماد و نماینده‌ی اسکتبار جهانی‌ است و مبارزه با این بت شرک و نفاق، بر هر مسلمان دردمند و دغدغه‌مند واجب است."
 
در پایان خاطر نشان شده است:‌ "مردم ایران اسلامی، در لبیک‌گویی به ندای رهبر فرزانه انقلاب، امسال نیز هم‌صدا با هم، فریاد "مرگ بر آمریکا" برداشتند تا به مستکبران بفهمانند فتنه‌انگیزی و شرارت، از چشم هوشیاران پنهان نمی‌ماند و حنای سیاست‌های ریاکارانه ایشان، برای مؤمنان به اسلام و انقلاب رنگی ندارد."
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار