رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از نخستین حضور والیبالیست‌های جانباز و معلول قم در مسابقات ساحلی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، محمد پیروزمنش اظهار داشت: ورزش‌ جانبازان و معلولین در استان قم استعدادها و ورزشکاران توانمند زیادی دارد و ورزشکاران ما موفقیت‌ها و افتخارات زیادی را در سال‌های اخیر از میادین داخلی و خارجی به دست آورده‌اند.

وی عنوان کرد: وقتی قم این توانایی و قابلیت را دارد که در رقابت‌های لیگ و همچنین پیکارهای قهرمانی کشور این رشته ورزشی بدرخشد و جزو تیم‌های برتر کشور قرار گیرد قطعاً اگر از نظر امکانات خود را به سطح مطلوب و استاندارد برساند، می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: خوشبختانه ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در سال‌جاری، سال خوبی را پشت سر می‌گذارد و با حضور در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور توانایی‌های خود را نشان داده و اکنون باید تلاش کنیم روند رو به رشد را در ورزش‌ جانبازان و معلولین حفظ کنیم.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در راستای پویایی این رشته ورزشی در دوران ریاست چهار ساله قبل خود عنوان کرد: باید از تمام همکارانم صمیمانه تشکر کنم که با بهره‌گیری از تجربه ارزنده خود زمینه‌ساز اتفاقات خوبی در ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در سال‌های اخیر بودند.

پیروزمنش در ادامه با بیان اینکه ورزش‌های جانبازان و معلولین قم در مسیر پیشرفت قرار دارد، تصریح کرد: خوشبختانه ورزش‌های جانبازان و معلولین در چند سال اخیر فعالیت خود، همواره پای ثابت ورزش قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور بوده است.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم عنوان کرد: در دوره چهار ساله پیش رو نیز در هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تلاش خواهم کرد با حمایت‌های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان قم این رشته را به جایگاه بسیار خوبی در بین هیئت‌های ورزشی موفق قم ارتقا دهیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران جانباز و معلول والیبالیست قمی در مسابقات ساحلی قهرمانی کشور یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن والیبال فدراسیون، ورزش‌های جانبازان و معلولین این مسابقات با حضور 6 تیم و به میزبانی شهر مشهد به انجام رسید.

پیروزمنش با بیان اینکه تیم‌هایی از استان‌های گلستان، خراسان رضوی، کردکوی، سیستان و بلوچستان، قم و هرمزگان در این مسابقات حاضر بودند، عنوان کرد: در پایان این دوره از بازی‌ها تیم گلستان به عنوان قهرمانی دست یافت، خراسان رضوی دوم شد و تیم‌های کردکوی و سیستان و بلوچستان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.