معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه 10 گفت: مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) با حضور جمع كثيري از عاشقان و شيفتگان آن حضرت هر شب در سالن ورزشگاه جانبازان برگزار مي‌شود.

اميرحسين بهاری صفت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با تاكيد براهميت شناخت راه امام حسين (ع) در مسير شهادت گفت: ماه محرم ماه عزاداري ابا عبدالله الحسين(ع) ماهي است كه همه شيفتگان آن حضرت آنچه در توان دارند، در طبق اخلاص قرار مي‌دهند و ما وظيفه داريم هدف امام حسين (ع) از حضور در كربلا را در سوگواري سيد و سالار شهيدان تشريح كنيم.

وي با اشاره به اينكه بايستي با معرفت و شناخت اهداف سالار شهيدان براي آن حضرت عزاداري كنيم افزود: به همين منظور برنامه عزاداري سرور و سالار شهيدان با مشاركت هيئت الشهداء منطقه از شب اول محرم به مدت ده شب در مجتمع ورزشي جانبازان با سخنراني حاج آقا مهدي توكلي و مديحه سرايي مداحان اهل بيت از ساعت 20/30 الي 23 برگزار مي‌شود.

وي خاطر نشان كرد: همچنين اين مراسم هر شب با حضور بيش از 2 هزار نفر از عاشقان حسيني، اعضاي شوراياري‌ها، خانواده‌هاي معزز شهدا، جانبازان و ايثارگران جنوب غرب تهران برگزار مي‌گردد.

انتهای‌پیام//

برچسب ها: محرم ، منطقه ، عزاداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار