مدیرعامل تیم فوتبال استقلال در خصوص مرگ هوادار استقلال گفت: من بعد از شنیدن این موضوع ناراحت شدم، همچنین در مورد علت مرگ این نوجوان پرس و جوهای لازم را انجام دادم تا هر کمیک از دستم برآید، انجام دهم.

علی فتح اله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بعد از شنیدن خبر فوت هوادار نوجوان استقلال دیداری با خانواده این نوجوان داشتم و هرکمکی از دستم برآید برای خانواده متوفی انجام می‌دهم.

مدیر عامل تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: هوادار نوجوان از خداحافظی فرهاد مجیدی از دنیای فوتبال ناراحت شده و به قصد کشت خودش را زده و سه چهار روز هم غذا نخورده است، بر این اساس ناراحتی‌اش به حدی بوده که سکته قلبی کرده و در بیمارستان تمام می‌کند.

وی در مورد تلاش اعضای هیئت مدیره برای بازگرداندن فرهاد مجیدی به دنیای فوتبال تصریح کرد: فرهاد مجیدی جزو خانواده استقلال است و با خداحافظی‌اش شوک بزرگی بر ما وارد کرد به هرحال امیدوارم این اسطوره ورزشی کشورمان دوباره به تیم استقلال بازگردد.

فتح اله زاده بیان داشت: بر اساس برنامه قرار است که یک بازیکن برزیلی در نیم فصل اول جذب کنیم تا جایگزین مجیدی شود.

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال در پایان درباره وضعیت آندو تیموریان خاطرنشان کرد: آندو مشکلش حل شده و سر تمرینات حاضر می‌شود.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ezzat
۱۸:۲۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۲
خدا رحمتش کنه
آخرین اخبار