دامغانی:

محکوم به برد و کسب امتیاز هستیم/ از تیمهای جوان باید ترسید

تیم والیبال آلومینیم المهدی بندرعباس تاکنون نتوانسته در طول مسابقات لیگ فقط یک امتیاز به خود اختصاص دهد.

محمدرضا دامغانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون در طول بازیهای لیگ،‌ به نظر من هفته سوم از دیگر هفته ها حساس تر و بهتر بود،‌ تیمهایی که از نظر قدرت به هم نزدیک بودند بازی هایشان پنج سته به پایان رسید.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس تصریح کرد: به نظر من باید صبر کرد دید که پس از 20 روز تعطیلی لیگ تیمها پس از انجام تمرینات آماده سازی و رفع نقایص فنی خود مقابل حریفانشان چطور ظاهر می شوند.

وی یادآور شد: هدف ما از حضور در لیگ امسال راهیابی به جمع هشت تیم برتر لیگ است این هدف دور از دسترس نیست، ما سال قبل جایگاه نهم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادیم در صورتی که بازیکنان در طول بازیهای فصل در حد تواناییها و قدرت خودشان ظاهر شوند به طور قطع مقابل حریفان نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

**همه تیمها در بندرعباس عالی بازی می کنند

تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس درهفته چهارم لیگ برتر فردا چهارشنبه 15 آبان ماه به مصاف تیم نوین کشاورزی در بندر عباس می رود.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس درخصوص این دیدار خبرنگار ما اظهار داشت : تیم نوین کشاورز با وجود آن که در دقیقه 90 هم نه بلکه در دقیقه 120بسته شد تاکنون عملکرد خوبی داشته است .

ترکیب این تیم را نیروهای جوان وبا انگیزه تشکیل می دهند از تیم جوان باید ترسید چون هر لحظه احتمال بردشان وجود دارد آن ها در تهران بازی اول خود را مقابل تیم پیکان پنج دسته کردند.

دامغانی تصریح کرد: تمامی تیم ها در بندر عباس خوب و عالی کار می کنند . امیدوارم ما بتوانیم نتیجه این بازی را به نفع خود رقم بزنیم و سه امتیاز کامل را به خود اختصاص می دهیم .

وی یادآور شد : در طول بازی های انجام شده شاگردانم با خراب کردن سرویس حداقل 25 پوئن را به حریفان هدیه کرده اند ، امیدوارم اشتباهات فردی بازیکنان تیم در بازی های آینده به حداقل برسد.

تیم آلومینیوم المهدی بندر عباس در هفته دوم لیگ با نتیجه سه بر 2 مقابل تیم سایپا شکست خورد.

دامغانی در این خصوص اظهار داشت: ما باید در کرج سایپا را شکست می دادیم و می بردیم اما متاسفانه این اتفاق نیافتاد . امیدورام فردا هم ببریم و هم سه امتیاز کسب کنیم.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار