همزمان با فرا رسیدن ماه محرم راهکارهای کنترل عفونت های تنفسی در اجتماعات و عزاداری های حسینی فردا چهارشنبه 15 آبان ماه 92 در شبکه رادیویی سلامت بررسی می شود.

سید سعید مجید زنوزی، مدیر گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت همزمان با آغاز ماه محرم در تمامی برنامه های خود به موضوع ماه محرم می پردازد و رویکرد اصلی برنامه سازان این گروه، ارتقای سلامت جسمی و پیشگیری از بیماری ها است، از این رو بر دو محور مهم تغذیه و ورزش توجه زیادی داریم.

وی در ادامه افزود: روز چهارشنبه 15 آبان ماه در برنامه «رطب» به بهداشت نذورات همچون ظروف یکبار مصرف پلاستیکی و نحوه توزیع نذری و ... پرداخته می شود که این برنامه از ساعت 11:05 به مدت 40 دقیقه روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.

مدیر گروه سلامت جسم و پیشگیری شبکه رادیویی سلامت در پایان با اشاره به اهمیت سلامت و  بهداشت نذورات اظهار کرد: همچنین در برنامه مجله ای گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت راهکارهای کنترل عفونت های تنفسی در اجتماعات که در فصل پاییز شیوع بیشتری دارد، بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار