امام جمعه موقت رودهن گفت: پیشنهاد مذاکره دولت امریکا با ایران حاصل اقتدار ایران اسلامی شکل گرفته توسط امام خمینی (ره ) است .

حجت الاسلام والمسلمین مجید عبدالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد مذاکرات ایران با دولت امریکا گفت:امام خمینی (ره) در زمان مبارزات خود با رژیم پهلوی با پیروی از دستورات جد بزرگوار خود امام حسین (ع) مسیر ظلم ستیزی را در پیش گرفت و با تحمل رنج و سختی فراوان و کمک ملت ایران انقلاب اسلامی را در ایران به ثمر رساند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :دولت آمریکا درمدت حیات انقلاب اسلامی ازروش ها و ترفند های مختلف برای ضربه زدن به بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران در دورانهایی مانند دفاع مقدس استفاده کردند ولی ایمان به خداوند متعال و کمک ائمه اطهار(ع) ملت و نظام را در برابر این تحدید های دشمن مسون نگه داشت .

امام جمعه موقت رودهن با تاکید بر اقدامات دولت های امریکا در ادوار مختلف نسبت به ایران اضافه کرد :در گذشته و قبل از شکل گیری انقلاب اسلامی استکبار جهانی از طریق اقداماتی مانند موضع کاپیتولاسیون به عنوان یکی از اقدامات ضد ایرانی به دنبال تثبیت جایگاه خود در ایران بود و هم اکنون پیگیرب مذاکره با ایران هستند .

حجت الاسلام والمسلمین مجید عبدالهی درخاتمه پیشنهاد مذاکره دولت امریکا با ایران را حاصل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست واظهارداشت :پیشنهاد مذاکره دولت امریکا با ایران حاصل اقتدار ایران اسلامی شکل گرفته توسط امام خمینی (ره ) است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.