دبیر جبهه اعتدال‌گرایان از دیدار اعضای این جبهه به دعوت جبهه اصلاح‌طلبان با "محمدرضا عارف" خبر داد.

"جمشید ایرانی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: پیرو درخواستی که جبهه اصلاح‌طلبان از اعتدال‌گرایان داشتند، کمیته انتخاباتی اعتدال‌گرایان به همراه اعضای این جبهه امروز نشستی را درباره موضوعات مختلف با "محمدرضا عارف" خواهند داشت.
 
وی با اشاره به محورهای مورد بحث در نشست امروز، گفت: بررسی شرایط و فضای سیاسی کشور، چگونگی کمک به دولت و بررسی انتخابات مجلس دهم از جمله موضوعاتی است که مورد بحث قرار خواهد گرفت.
 
دبیر جبهه اعتدال‌گرایان با مهم خواندن نشست امروز، اظهار داشت: راهبردهای انتخاباتی از جمله نتایج حتمی جلسه امروز خواهد بود که مسیر درست را برای بدست آوردن اهداف مشخص برای حضور در انتخابات مجلس به ما نشان خواهد داد تا بتوانیم در آینده برهمین اساس نشست‌های دیگری را با شخصیت‌های بزرگ داشته باشیم.
 
این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که آیا درباره محوریت و لیدری اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم، صحبت خواهد شد، گفت: گزینه‌های مختلفی همچون "حجت الاسلام و المسلمین ناطق‌نوری" و "محمدرضا عارف" در میان اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجلس دهم مطرح است و ما براساس نگاه استراتژیکی که داریم، قطعا جایگاه افرادی همچون آیت‌الله هاشمی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری را به عنوان محورهای اساسی در میان جریان‌های سیاسی محفوظ نگه خواهیم داشت.
 
ایرانی با اشاره به نقش افراد و شخصیت‌های بزرگ در خلق حماسه سیاسی تصریح کرد: اگر افراد بزرگی همچون هاشمی رفسنجانی و یا ناطق‌نوری به انتخابات ورود پیدا کنند، به فال نیک می‌گیریم اما بزرگان برای حضور و یا عدم حضور خود شرایط خاصی دارند که باید مورد بررسی قرار دهند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار