دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در اواخر عمر 81 ساله‌اش از 2 آرزوی مهم خود گفته بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حضور فعال و صادقانه "عسگر اولادی" در صحنه انقلاب اسلامی و دفاع از آن و میدان‌های سیاسی ولایی و تشکل اسلامی، گویای نمونه‌ای برجسته از یک سیاستمدار انقلابی اسلامی است.

ذکر خاطراتی از وی خالی از لطف نیست.

مرحوم "حبیب‌الله عسگراولادی" رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، دبیرکل سابق حزب مؤتلفه اسلامی و از مبارزان اول نهضت اسلامی که صبح روز سه‌شنبه 14 آبان‌ماه در سن 82 سالگی درگذشت، در پايان برنامه رونمایی از کتاب خاطرات خود در بهمن ماه 89 ضمن تشكر از همه دست اندركاران برنامه رونمايي از كتاب خاطراتش ، گفته بود : دو آرزو دارم يكي اينكه مسلمان بميرم و ديگر اينكه به صالحان ملحق شوم.

وي با گلايه نسبت به تعريف و تمجيدهاي صورت گرفته از خود در اين مراسم ابراز داشت: اين همه تعريف در انسان اثر مي‌گذارد ، همانگونه كه ديده شده اين تمجيدها در بسياري از افراد اثر گذاشته و اين تعابير را پذيرفته‌اند.

وي در این مراسم، با ذكر خاطره‌اي از حضرت امام (ره) گفت: وقتي در زمان افتتاح مجلس اول "فخرالدين حجازي" نسبت به امام (ره) تعابير ستايش آميزي را به كار برد ، چهره ايشان آنقدر متغير شد كه گمان برديم سخنان حجازي را قطع خواهد كرد.

به گفته وي، امام (ره) در واكنش به تمجيدهاي او فرمودند : اين تعاريفي كه شما از من مي‌كنيد از روي حسن نيت است، اما مي‌ترسم كه مرا فاسد كند ، مي‌ترسم كه مرا ساقط كند.

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به فرار حضرت امام (ره) از تعريف و تمجيدها گفت: مسوولاني كه مورد توجه و احساسات مردم هستند ،خيلي بايد دقت كنند كه اين تعريف‌ها در آنها اثر نكند.

وي با بيان اين نكته كه اگر انسان خود را در چارچوب انجام وظايف و ترك منهيات قرار دهد، خداوند براي او حراستي قرار خواهد داد، افزود : من در پايان زندگي و خدمتم بايد عرض كنم كه من عاجزترين عضو مجموعه‌هايي بوده‌ام كه در آنها خدمت كرده‌ام ،اما چيزي كه مرا از اين عجز خارج مي‌كرد، همان ذكر خدا بود.

عسگر اولادي گفت : امام (ره) مي‌فرمودند وقتي مسايل به شما فشار آورد، ذكر "لاحول و لا قوه الا بالله"را تكرار كنيد و خودم هم شاهد بودم كه وقتي حادثه‌اي خدمت ايشان عرضه مي‌شد كه بايد پاسخ مي‌دادند، زير لب اين ذكر را به زبان مي‌آوردند.

وي با اشاره به جمعیت حاضر در مراسم رونمایی کتابش، گفته بود: از پروردگار استدعا دارم كه حضور اين جمعيت را به عنوان شهادت چهل نفري كه جواز ورود به قيامت است، بپذيرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۲
خدا بیامورزد ایشارا
-
سيد هاشم هاشمي
۱۴:۵۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۲
مرحوم حبيب الله عسگر اولادي حقيقتا مرد انقلاب در خط راستي امام بود روحش شاد
آخرین اخبار