به منظور پیشگیری از هر گونه خسارتهای مالی و جانی مومنان به آیین حسینی(ع) جلسات متعدد ویژه در مساجد منطقه 9 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، به منظور پیشگیری از هر گونه خسارتهای مالی و جانی مومنان به آیین حسینی(ع) جلسات متعدد ویژه تامین ایمنی و افزایش آمادگی با هیئت امنای مساجد و تکایا محلات هشتگانه سطح منطقه 9 برگزار شد.

بنابر این گزارش با هدف ارتقای آمادگی و پیشگیری از هر گونه پیشامدهای ناگوار برای عزاداران امام حسین(ع) جلسات متعدد در مساجد و دفاتر شورایاریها ی محلات با حضور نیروهای مردمی از جمله اعضای دوام تشکیل شد و با استناد به تجربیات سالهای گذشته هر یک از حاضرین مسائل و کمبودهای مورد نظر را ابراز نمودند.

مدیریت ستاد بحران با اشاره به رعایت نکات ایمنی در استفاده از کپسول های گاز و دیگر موارد نفتی و شیمیایی افزود.

خطرات بکارگیری انشعابات غیر استاندارد برق و گاز برای تامین روشنایی و پخت و پز در کمین است و بر ضرورت هشدارهای ایمنی توسط هیئت های عزاداری تاکید کرد.

وی در نشست هیئت امنای مساجد محلات با بیان اینکه اقدام  قابل اشتعال مانند پرچمهای عزاداری، چادرهای برزنت، موکت و فرش در هیئت های عزاداری بسیار مورد استفاده قرار میگیرد تصریح کرد: تیم کارشناسان ستاد مدیریت بحران منطقه 9 نسبت به کار کرد سالم و تاریخ مصرف کپسول های آتش نشانی ضمن مشاهده عینی کپسول های لازم فنی را به عمل آوردند.

در بخش پایانی این گزارش آمده است طی این جلسات بیش از یک هزار پوسترهای تبلیغاتی شامل پیام و تصاویر حاوی ایمنی و راهنمایی عزاداران حسینی در مساجد و تکایا توزیع شد از سوی دیگر به هر یک از عزاداران عاشورای حسینی مطابق درخواست پوسترهای مورد نیاز ارائه می شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: تکایا ، روشنایی ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار