سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص وضعیت بختیار رحمانی گفت: رحمانی همانند دیگر بازیکنان در تعطیلات به سر می برد، ما قرار است بعد از بازگشتش به تمرینات با وی در مورد وضعیتش صحبت کنیم.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال بختیار رحمانی به خاطر توهین‌های تماشاگران ناراحت است و هم اکنون در تعطیلات به سر می برد. بر این اساس ما سعی می کنیم که این بازیکن را از جدایی منصرف کنیم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شایعه حضور رحمانی در لیگ اوکراین اظهار داشت: من از این موضوع اطلاعی ندارم تا درباره آن صحبت کنم.

وی درباره احتمال حضور رحمانی در اینترافت فرانکفورت بیان داشت: نمایندگان این باشگاه آلمانی قرار است به ایران بیایند و مذاکراتی با مسئولان تیم برای انتقال رحمانی به این باشگاه داشته باشند. به هر حال فرکی هم باید اجازه جدایی رحمانی را بدهد تا وی به اروپا برود.

این قاسم درباره مذاکره با سوشا مکانی دروازه بان نفت تهران گفت: ما خواهان جذب این دروازه بان هستیم اما هنوز مذاکره ای با مدیر برنامه 
این بازیکن نداشته ایم.

وی درباره مذاکرات احمد سجادی، مربی دروازبانان فولاد با مسئولان نفت برای انتقال سوشا مکانی گفت: این موضوع صحت ندارد اگر ما بازیکنی را بخواهیم با مسئولان باشگاهش صحبت می کنیم و با خود بازیکن وارد مذاکره نمی شویم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره معاوضه سوشا مکانی با یکی از گلرهای فولاد خوزستان تصریح کرد: معاوضه ای صورت نمی گیرد و ما به هر 2 دروازبانمان نیاز داریم.

این قاسم درباره مذاکره با غلامرضا رضایی بیان داشت: این بازیکن در لیست مدنظر فرکی قرار دارد اما ما قرار است بعد از بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان مذاکره ای با مسئولان پرسپولیس برای انتقال این بازیکن به فولاد داشته باشیم.

وی درباره اعتراض محمد رضایی نسبت به نیمکت نشینی اش گفت: من مصاحبه محمد رضایی با رسانه های ورزشی را دیدم. براین اساس قرار است در جلسه ای با محمد رضایی، این بازیکن منظورش از گفته های خود را بیان کند.

ابن قاسم تصریح کرد: در حال حاضر فقط فرزاد حاتمی به طور رسمی از تیم جدا شده و بازیکن دیگری از تیم جدا نشده است.

وی در پایان درباره برنامه تیم فوتبال فولاد خوزستان در نیم فصل اول خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه قرار است که 25 آبان در کیش اردو برپا کنیم و 2 بازی تدارکاتی با تیم‌هایی که در کیش اردو برگزار می کنند انجام دهیم.

انتهای پیام/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار