مشاورمدیرعامل و معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور از آمادگی کامل این سازمان برای اجرای موفق قانون هدفمندی یارانه ها خبر داد و گفت: زیرساخت ها و بستر لازم برای انجام این کار فراهم است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، رضا امینی در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: برای واگذاری امور این طرح مهم اقتصادی به تامین اجتماعی هم اکنون رایزنی ها و مکاتبات زیادی میان سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان مجلس انجام شده است.
وی بیان کرد: اجرای این طرح مهم از طریق سازمان تامین اجتماعی تا حدود زیادی آثار تورمی و نگرانی را در زمینه اجرای آن کاهش خواهد داد.
امینی اظهار کرد: کرامت انسان ها نیز با توجه به ساختار و رویکرد کاری این سازمان در زمینه اجرای این طرح حفظ خواهد شد.
وی افزایش کیفی خدمات به بیمه شدگان و گسترش خدمات درمانی را یکی از اهداف مهم سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.
امین در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات موجود اقتصادی و ورشکستی این سازمان ، افزود: سازمان تامین اجتماعی یک نهاد هم پوشانی است و اعلام ورشکستگی در آن به هیچ وجه سنخیت ندارد.
امینی شماربیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی را در کشور افزون بر 37 میلیون نفر اعلام کرد و افزود: این سازمان بیش از 20 نوع خدمت به بیمه شدگان خود ارایه می دهد.
معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی کشور از وجود بیش از دو میلیون بازنشسته مقرری بگیر زیر پوشش این نهاد اجتماعی و گسترده خبر داد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.