"به خاطر پونه" با فروش كلي 910 ميليون تومان در آستانه پيوستن به باشگاه ميلياردي‌ها است.

داريوش بابائيان، پخش‌كننده فيلم سينمايي "به خاطر پونه" و "578 روز انتظار" درباره آمار فروش اين فيلم‌ها به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فيلم سينمايي "به خاطر پونه" به كارگرداني هاتف عليمرداني در تهران به فروش 614 ميليون توماني و در شهرستان به فروش 296 ميليون توماني تا روز چهارشنبه رسيده و فروش كلي آن 910 ميليون تومان است.







همچنين فيلم سينمايي "578 روز انتظار" به كارگرداني احمد عبدالهيان در تهران به فروش 9 ميليون توماني و در شهرستان به فروش 14 ميليون توماني رسيده و فروش كلي آن 23 ميليون تومان است.

"حبيب اسماعيلي" پخش‌كننده فيلم سينمايي "آزاد راه" نیز درخصوص فروش این فیلم،  گفت: اين فيلم تا روز گذشته توانسته به فروش 25 ميليون توماني دست يابد.

وي افزود: با توجه به فرا رسيدن ايام سوگواري امام حسين(ع) اين فيلم در شهرستان‌ها اكران نشده و بعد از اتمام ايام سوگواري در شهرستان‌ها اكران مي‌شود.

همچنين فيلم سينمايي "بشارت به يك شهروند هزار سوم" به كارگرداني "محمدهادي كريمي" در تهران توانسته به فروش 220 ميليون توماني و در شهرستان به فروش 80 ميليون توماني دست يابد و فروش كمي آن 300 ميليون تومان تا روز چهارشنبه است.
 
انتهای پیام/ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.