سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان و امید گفت: دوره آموزش مربیگری بدمینتون در مالزی برگزار می شود ومن به عنوان نماینده ایران پیشنهاد توجه ویژه به جوانان را به کنفدراسیون آسیا خواهم داد.

مرتضی ولی دروی ، سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان وامید ، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، اظهار داشت : من و بهادر زکی زاده ، به عنوان نمایندگان ایران در دوره مربیگری بین المللی بدمینتون که توسط کنفدراسیون آسیا برگزار می شود، شرکت می کنیم و در این راستا 17 آذر ماه عازم مالزی می شویم.

وی ادامه داد : کنفدراسیون بدمینتون آسیا برنامه های ویژه ای را برای جوانان برخی کشورها در نظر گرفته است که این تصمیمات باعث پیشرفت ورزشکاران این کشورها شده است ، در ایران هم ثریا آقایی به عنوان ملی پوش برگزیده از سوی کنفدراسیون انتخاب شده است.

ولی دروی تصریح کرد: قصد من برای شرکت در این دوره ارائه پیشنهادی به مسئولان کنفدراسیون در خصوص بدمینتون جوانان ایرانی است تا این رشته ورزش در کشورمان به پیشرفت های قابل توجهی برسد.

سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان و امید اظهار داشت: پس از این که شرکت ملی پوشان ایرانی در مسابقات بحرین منتفی شد ، قرار شد تورنمنت ترکیه جایگزین این رقابت ها شود، اگر جوانان هم به این عرصه اعزام شوند می توانند تجربه خوبی کسب کنند.

وی تاکید کرد: ملی پوشان با وجود این که با کمبود امکانات در شهرهای خود مواجه هستند اما تمرینات اختصاص را پشت سرمی گذارند ، قبل از برگزاری رنگینگ کشوری اردوی آماده سازی تیم ملی را در صورت موافقت مسئولان فدراسیون برگزار می کنیم.

وی در پایان گفت: حضور در اردوها و مسابقات برون مرزی به خصوص اردوها شرایط خوبی را برای آن ها فراهم می کند که اگر بتوانیم برنامه کاملی از بدمینتون ایران را در اختیار کنفدراسیون آسیا قرار دهیم می توانیم این امتیاز را بگیریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار