معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 16 از موفقیت 11 نفر از شهروندان منطقه در حفظ کل قرآن خبر داد.

 مهدی تیموری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در بازدید از مراکز فرهنگی و اجتماعی با اشاره به تلاش در جهت دستیابی به تحقق محله سالم برای شهر سالم گفت: تاکنون مدیریت محلات در تغییر نگرش شهروندان در فرهنگ کتابخوانی و کشف استعداد و توانمند نمودن قشر جوان محله در جهت تقویت کانون های مردم نهاد تلاش های چشمگیری داشته است.

وی همچنین در راستای افزایش آگاهی های اجتماعی، علمی و تخصصی مردم محله از مدیران محلات خواست تا با افزایش تبلیغات و فضاسازی مؤثرتر در جلب توجه آحاد شهروندان گام های مؤثری را بردارند.

تیموری در ادامه از سرای محله جوادیه سرای محله شهید هادیوم و دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) بازدید نمود و ضمن حضور در خانه کودک از مربیان خواست تا با ارائه خدمات آموزشی از طریق اسباب بازی و سایر امکانات بستر مناسب پرورش استعدادهای کودکان را فراهم نمایند.

وی همچنین در بازدید از دارالقرآن محله جوادیه خاطرنشان کرد: در حال حاضر این مکان پذیرای کودکان در مهد قرآن در نوبت صبح و بزرگسالان در رشته حفظ و قرائت قرآن در نوبت عصر است که تاکنون 11 نفر از شهروندان محله در این دارالقرآن موفق به حفظ کل قرآن مجید شده اند./

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار