استاندار خراسان رضوی با مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی در مشهد دیدار کرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسین فروزان مهر، در این دیدار با اشاره به جایگاه رسانه ها در جلب مشارکت، تنویر افکار عمومی و انعکاس اخبار و واقعیت های جامعه اظهار داشت: جراید، خبرگزاری ها و دیگر رسانه ها اعم از دیداری، شنیداری و مکتوب پل ارتباطی بین مردم و مسوولان می باشند.

وی سرعت، صحت و دقت را مهم ترین شاخصه های کارکرد رسانه ای برشمرد و افزود: رسانه ها باید با پایبندی به اصول تخصصی و اخلاق حرفه ای نسبت به ایجاد جریان منطقی و اثرگذار اطلاع رسانی، پرهیز از سیاه نمایی و یا جانبداری از فرد، تشکل و یا گروهی خاص، به انتقال دیدگاه ها بپردازند.

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به موقعیت شاخص خبرگزاری ایرنا، به عنوان خبرگزاری رسمی و دست بزن نظام، به منظور ارتقای جایگاه کنونی این خبرگزاری، بازنگری در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری آن ضروری ست.

محمد خدادی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود به منظور دسترسی آسان تر به اخبار و اطلاعات از راه اندازی سرویس های ویژه ی خبری خبر داد.

وی اولویت کلان در این خبرگزاری را ایجاد جریان آزاد اطلاع رسانی دانست و گفت: دستیابی به این مهم در گرو تعامل سازنده با تمام حوزه های خبری است.

مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ضمن اشاره به موقعیت ویژه و شرایط خاص استان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی در عرصه ی ملی و بین المللی بر تعامل هرچه بیشتر مسوولان استان و خبرگزاری ایرنا تاکید و در این راستا اعلام آمادگی کرد.

 

برچسب ها: استاندار ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.