رئیس اداره آموزش و پرورش ملارد گفت: تعامل خوب و همگرایی ادارات با آموزش و پرورش و مهاجر پذیری و متغیر بودن آمار ورودی دانش آموزان به ترتیب عمده ترین نقاط قوت و ضعف در حوزه آموزشی این منطقه است.

فدایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح نقاط ضعف و قوت آموزشی در حوزه تحت مدیریتی خویش تصریح کرد: سطح بالا و مطلوب تعامل ادارات این شهرستان با اداره آموزش و پرورش یک ظرفیت و فرصت ویژه محسوب می شود که بسیار در خور توجه و حائز اهمیت محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: از فرماندار این شهرستان به عنوان عالی ترین مقام اجرایی در ملارد تا کلیه نهادها و ادارات در این منطقه،‌ارتباط پررنگ و همیاری ویژه ای را با مجموعه آموزش و پرورش ملارد در دستور کار دارند.

وی در ادامه با اشاره به ارتباط تنگاتنگ امام جمعه ملارد به عنوان یک شخصیت فرهنگی تصریح کرد: جلسات مستمر و متعدد پرسش و پاسخ با حضور حجت الاسلام حسینی و دانش آموزان شهرستان ملارد برگزار می شود که بطور یقین در روشن شدن اذهان عمومی جمعیت محصل این منطقه با بهره گیری از رهنمودهای امام جمعه، نقش بسزایی را ایفاء می نماید.

فدایی در ادامه افزود: مهاجر پذیری و به تبع ثابت نبودن آمار دانش آموزان و تغییرات آماری بسیار در طول سنوات گذشته از نقاط ضعفی محسوب می شود که برنامه ریزی و تخصیص امکانات و منابع در این حوزه را با دشواری مواجه می سازد.

فدایی در نهایت تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش ملارد در جهت ارتقاء هر چه بیشتر سطح کیفی آموزشی و تامین الزامات اساسی مدارس، در حد توان، نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار