عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: به‌نظر می‌رسد در مجلس نگاه منفی به سجادی وجود ندارد و شرایط برای رای اعتماد به این وزیر پیشنهادی دولت یازدهم مثبت است.

"قاسم جعفری" نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به جلسه رای اعتماد خانه ملت به "نصرالله سجادی" سومین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، اظهار داشت: به‌نظر می‌رسد در مجلس نگاه منفی به سجادی وجود ندارد و شرایط برای رای اعتماد به این وزیر پیشنهادی دولت یازدهم مثبت است.

وی تصریح کرد: این نگاه مثبت به سجادی، به‌دلیل معرفی وی به عنوان سومین وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان نیست، بلکه به دلیل سوابق و فعالیت‌های سجادی در حوزه ورزش است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: در مجموع شرایط برای رای اعتماد به این وزیر پیشنهادی دولت"تدبیر و امید" شرایط خوبی است، چراکه وی ضمن آنکه با بدنه ورزش و جوانان آشنایی دارد، حاشیه خاصی نیز ندارد.

گفتنی است؛ "نصرالله سجادی" از سوی دولت تدبیر و امید به عنوان سومین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی معرفی شده پیش از این "رضا امیری‌صالحی" و "مسعود سلطانی‌فر" به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به مجلس معرفی، اما موفق به کسب رای اعتماد نمایندگان نشدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار