رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي از ارزيابي ماهانه اپراتورهاي دارنده پروانه خدمات اينترنت پرسرعت(ADSL) و معرفي ارايه‌دهنده برتر خدمات در اين حوزه خبر داد.

به گزارش خبرنگاراجتماعي باشگاه خبرنگاران  دكتر علي‌اصغر عميديان گفت: اين ارزيابي براساس ميزان كيفيت خدمات ارائه شده، ميزان پايبندي و تعهد اپراتورها به قوانين و مقررات و مصوبات كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات، مفاد پروانه مربوطه، شكايت ثبت شده از سوي مشتركين، نحوه پاسخگويي و رسيدگي به شكايات از سوي اپراتور، نحوه تعامل با رگولاتوري، فراهم‌آوردن يا تكميل سامانه‌هاي پشتيباني، نظارتي و سنجش كيفيت از سوي اپراتور و ايجاد دسترسي لازم به اين سامانه‌ها براي رگولاتوري در پايان  شهريورماه  انجام شده است.
 
وي درباره نتايج ارزيابي عنوان كرد: از بين 12 شركت دارنده پروانه در حوزه ارائه خدمات اينترنت پرسرعت (ADSL) شركت‌هاي آريا رسانه تدبير، پيشگامان توسعه ارتباطات، پارسان لين ارتباطات و انتقال داده آسياتك، به ترتيب رتبه‌هاي اول تا چهارم را كسب كردند.
 
معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درباره رتبه شركت مخابرات ايران گفت: اين شركت در ارزيابي شركتهاي ارايه‌دهنده خدمات اينترنت پرسرعت(ADSL)، رتبه دهم را كسب كرده است.
 
عميديان با اشاره به اينكه از اين پس ارزيابي اپراتورهاي ارايه‌دهنده خدمات اينترنت پرسرعت به صورت ماهانه انجام و اعلام مي‌شود، اظهار كرد: ميزان رضايت مشتريان از اپراتورها، از عوامل تاثيرگذار در تعيين نتيجه ارزيابي است، برهمين اساس اميدوارم مشتركين  با ثبت نظر و پيشنهادهاي خود در سايت سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي و پاسخگويي دقيق به سوالات ارزيابان رگولاتوري درباره خدمات اينترنت پرسرعت، در اين ارزيابي مشاركت فعال داشته باشند.
 
وي افزود: ارزيابي مهرماه اپراتورهاي ارايه‌دهنده خدمات اينترنت پرسرعت انجام شده و پس  از جمع‌بندي به زودي اعلام مي‌شود./

انتهای پیام/
برچسب ها: برتر ، اینترنت ، پرسرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار