کمپانی گوگل در حال راه اندازی فناوری جستجوی صوتی پیشرفته است که حتی قادربه درک متن سئوالات کاربران نیز باشد.

به گزارش خبر نگار اور‍انس it باشگاه خبر نگاران،سیستم  جستجوی صوتی گوگل از امروز بر روی دستگاه های IOS   در دسترس است و قرار است به رقابت با کمپانی اپل  بپردازد.با استفاده از این فناوری سیستم  به صدای کاربر  پاسخ می دهد و حتی اجازه می دهد تا به پیگیری پرسش ها و به یادآوردن  آنچه که کاربر از قبل می خواسته، بپردازد.   
 
جستجوی صوتی گوگل قصد دارد تا به درک متن درخواست کاربر پرداخته و، اجازه پیگیری سوالات در همان موضوع خواسته  کاربر عملی می شود . 
 
از ویژگی های دیگر این سیستم کمک به دادن اطلاعات در زمینه انتخاب  جهات جغرافیایی  بر اساس به روز رسانی ترافیکی  ، و تنظیم یادآوری بر اساس موقعیت مکانی مورد نظر اشخاص که می تواند بسیار مفید باشد . 
 
این سیستم همچنین برای کنترل محیط خانه، خرید از فروشگاه هاو حتی بازی با استفاده از گوشی های تلفن همراه هوشمند می تواند مورد استفاده قرار بگیرد همچنین از طریق این سیستم افراد می توانند موسیقی دلخواه خود را که نام آن را به خاطر ندارند به آسانی پیدا نمایند. 
 
کارشناسان گوگل ادعا می کنند که جستجوی صوتی جدید سریع تر ازفناوری های مشابه در دست  نزدیک ترین رقیب خود اپل کار می کند و همچنین پاسخ های دقیق تری برای کاربران فراهم می کند. 
برای استفاده از این فناوری کاربران نیاز به استفاده از کلمات کلیدی مرتبط دارند تا پاسخ مرتبط و سریعی بدست آورند. 
 
مدیران کمپانی گوگل امیدوارهستند که ویژگی های بیشتری از این فناوری به طور گسترده در آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار