برادر رئیس جمهور با اشاره به تداوم جلسات "محمود احمدی‌نژاد" در ساختمان لادن، گفت: وی در حال حاضر دیگر در ساختمان لادن نیست و شنیده‌ام که آنجا را رها کرده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "داوود احمدی‌نژاد" در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم عسگر اولادی که صبح امروز در مسجد ارک تهران برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی آن مرحوم اظهار داشت: عسگر اولادی فردی متدین و در مسیر انقلاب بود.
 
احمدی‌نژاد درباره عدم حضور رئیس جمهور سابق در این مراسم، افزود: بنده هیچ اطلاعی از حضور وی ندارم.
 
برادر رئیس جمهور سابق در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا "محمود احمدی‌نژاد" به دلیل کدورت‌های شخصی با عسگراولادی در مراسم‌های این مرحوم حضور نداشت، تصریح کرد: بنده اصلا از این موضوع خبر ندارم.
 
وی همچنین با اشاره به مذاکرات ایران و 5+1، خاطرنشان کرد: در این مسیر باید طبق فرموده مقام معظم رهبری حرکت کنیم، چراکه آمریکا قابل اعتماد نیست.
 
احمدی‌نژاد با اشاره به جلسات برادر خود در ساختمان لادن، اظهار داشت: در حال حاضر دیگر در ساختمان لادن نیست و شنیده‌ام که آنجا را رها کرده است.
 
بردار رئیس جمهور سابق در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا رئیس جمهور وی را از ساختمان لادن بیرون کرده است یا خیر، خاطرنشان کرد: خیر؛ اعلام شده که ساختمان را برای مأموریتی نیاز داریم، اکنون اطلاع ندارم که به کجا رفته‌اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار