معاون اشتغال، مشارکت‌های مردمی و موسسات خیریه بهزیستی آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 322 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی در طرح شکرانه سلامت مشارکت کردند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،محمود شیخ علیزاده اظهار داشت: در طرح شکرانه سلامت کارکنان خیر، چهار رقم فیش حقوقی خود را به امورات خیر و عام‌المنفعه اختصاص می‌دهند.

وی با بیان این‌که 2 هزار و 322 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی در طرح شکرانه سلامت مشارکت داشتند، اعلام کرد: در این طرح رقم اهدایی کارکنان دستگاه‌های اجرایی آذربایجان غربی ماهیانه 24 میلیون و 800 هزار ریال است.

معاون اشتغال، مشارکت‌های مردمی و موسسات خیریه بهزیستی آذربایجان غربی ادامه داد: کارکنان اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی، صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، اداره کل زندان‌ها، تامین اجتماعی، بهداشت و درمان، کانون بازنشستگان و آموزش و پرورش بیشترین مشارکت را در این طرح دارند.

وی طرح شکرانه سلامت را یکی از شیوه‌های نوین مشارکت در مجموعه بهزیستی عنوان کرد و متذکر شد: مشارکت کارکنان خیر در این طرح می‌تواند سهم بزرگی در کمک‌رسانی به بهزیستی در خدمت به جامعه هدف باشد.
برچسب ها: شکرانه ، سلامت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.