رهبر در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سجادی در زمان مجلس ششم که تعدادی از نمایندگان به اعتراض در صحن علنی مجلس تحصن کردند و همزمان از مدیران وقت خواستند که استعفای دسته جمعی دهند و خروج از حاکمیت داشته باشند، جناب آقای سجادی به عنوان یک مدیر در وزارت آموزش و پرورش استعفای خود را امضا کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، فاطمه رهبر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: دکتر روحانی، رئیس‌جمهور محترم شعار اعتدال و تدبیر را مطرح فرمودند ولی ما متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد که به عنوان وزرای پیشنهادی به مجلس معرفی می‌شوند که مجلس بر سر دو راهی قرار می‌گیرد، چنانچه رای نیاورند مردم و فضای سیاسی کشور خسته می‌شوند و چنانچه رای بیاورند نمایندگان باید پاسخگوی مسائل سیاسی و حاشیه‌های برخی از این وزرا باشند و این موضوع جزو اتلاف وقت برای مجلس و دولت چیز دیگری در برندارد.
 
وی در ادامه افزود: جناب آقای رئیس‌جمهور امروز سخن به حقی را فرمودند که جوانان در بطن انقلاب و جنگ بودند، سوال من از جناب سجادی این است که در زمان جنگ تحمیلی که مهمترین موضوع تاریخ انقلاب ایران بوده دکتر سجادی کجا تشریف داشتند، حتی یک روز سابقه جبهه و جنگ در کارنامه وی ملاحظه نمی‌شود.
 
نماینده مردم تهران ادامه داد: شما که تخصص اصلی‌تان تربیت بدنی و آموزش و پرورش است بفرمایید در کارنامه خودتان چه سابقه و چه ستاره درخشانی از برنامه‌هایی دارید که نگرانی ما را در خصوص عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی جوانان رفع کند.  
 
رهبر ادامه داد: موضوع اصلی و اساسی که می‌خواهم توجه همکاران را به آن جلب کنم این است که دکتر سجادی در زمان مجلس ششم که تعدادی از نمایندگان به اعتراض در صحن علنی مجلس است تحصن کردند و همزمان از مدیران وقت خواستند که استعفای دسته جمعی دهند و خروج از حاکمیت داشته باشند، جناب آقای سجادی به عنوان یک مدیر در وزارت آموزش و پرورش استعفای خود را امضا کردند و در سال 82 اگر تکرار واقعه ننگین78و 88 به وقوع می‌پیوست می‌خواهم سوال کنم که جناب سجادی چه نقشی را در این تحصن و خروج از حاکمیت در مجلس ششم داشتند.  
 
وی با اشاره به جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در صبح امروز گفت: امروز صبح در فراکسیون رهروان ولایت بنده از وی سوال کردم که دلیل استعفایتان چه بود؟ وی پاسخ دادند همه استعفا دادند من هم استعفا کردم، آیا این پاسخ شد.
 
رهبر تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور در این جا بفرمایند شعار حفظ منافع ملی در معرفی ایشان یعنی چه، چه ضمانتی وجود دارد که دوباره با یک موضوع خاص و یک جریان سیاسی خاص خروجی حاکمیت دوباره اتفاق نیفتد، شما فرمودید من حزبی نیستم آیا استعفای شما در سال 82 حزبی،‌ سیاسی، جناحی و گروهی نبود که الان می‌فرمایید من حزبی نیستم.
 
نماینده مردم تهران ادامه داد: از جناب رئیس‌جمهور سوال می‌کنم که بفرمایند که امروز فرمودند افراط و تفریط خشونت و خود رایی کجاست؟ الان است یا سالی که مجلس ششم تحصن کردند و خروج حاکمیت را رفم زدند و ایشان هم امضا فرمودند، آقای دکتر سجادی ما نگران دیدگاه‌های سیاسی، ولایت مداری و بصیرت شماییم. آیا زمانی که قانون حاکمیت را زیرپا گذاشتید الان می‌خواهید مجری قانون باشید.  
 
وی در پایان اظهار داشت: آقای سجادی امکان دارد شما امروز رای بیاورید ولی درخواست من این است که روشن و شفاف اعلام بفرمایید جنبعالی به عنوان معاون تربیت بدنی و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در سال 82 چرا با متحصنین مجلس ششم همراهی کردید و استعفا دادید و اگر آن موقع به هر دلیلی این کار را کردید آیا این جا در مقابل ملت و ولایت فقیه عدرخواهی و پشیمانی خود را اعلام خواهید کرد یا خیر؟

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، جوانان ، صحن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار