عضو کمیسیون صنایع گفت: ورزش علاوه بر اینکه می‌تواند کمک حال دولت در امور اجتماعی باشد می‌تواند دستاویزی علیه نظام و ثبات سیاسی کشور نیز بشود البته من معتقدم سجادی زینت این دولت و سکاندار این وزارت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمال پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی امروز (یک‌شنبه) مجلس، اظهار داشت: شاه‌ کلید رئیس‌جمهور عزتخواه، برای تعالی ایران و ایرانیان تحقق دولت مقتدر و حکومت خوب است؛ دولتی شایسته و پاسخگو که با انسجام داخلی راه فزون‌طلبی‌های خارجی را بسته است.

 وی افزود: همه ما می‌دانیم که رئیس‌جمهور تبلور ملت است و توهین به وی توهین به ملت خواهد بود.
 
وی خطاب به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان تصریح کرد: ای سجادی متخصص و دانا! ارزش هر کس به مقدار دانایی و دانش اوست، طول تجربه، عقل را افزایش می‌دهد؛ ما از شما می‌خواهیم که به سرمایه‌های مفید کشور بی‌مهری نکنید.
 
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: انتخاب سجادی از سوی رئیس جمهور برای تصدی بر وزارت ورزش و جوانان نشان از آینده‌نگری وی است و سجادی یار رجایی، پاکدست، کلان‌نگر، آزاداندیش و خوش‌سابقه که برای وزارت ورزش و جوانان معرفی شده است.
 نمایند مردم اردبیل با تأکید بر اینکه ورزش از نظر سیاسی به مانند شمشیر دو لبه است بیان کرد: ورزش علاوه بر اینکه می‌تواند کمک حال دولت در امور اجتماعی باشد می‌تواند دستاویزی علیه نظام و ثبات سیاسی کشور نیز بشود البته من معتقدم سجادی زینت این دولت و سکاندار این وزارت خواهد شد.
 
وی ادامه داد: علی‌وار بودن ایجاب می‌کند که استعفای ایشان را در گذشته بر وی ببخشند چرا که وی یار دیرین نظام است، محرومیت‌زدایی و شکوفایی استعدادهای ورزشی جوانان و نگاه به تمام کشور از دیگر ویژگی‌های سجادی است. بنده معتقدم ایشان نگاهش تنها به مرکز نخواهد بود. رأی به سجادی رأی به منافع ملت است.
 
عضو کمیسیون صنایع در پایان خاطر نشان کرد: معضلات جوانان در کانون توجه گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان بوده است، این کشور با انسجام داخلی و با یاری اهل بیت (ع) هر روز درخشان‌تر خواهد شد و انشاء‌الله سکانداری جهان را عهده‌دار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار