در حوزه مسکن مهر سایر دستگاه ها همپای وزارتخانه راه و شهرسازی جلو نیامدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،معاون امور دولت و مدیریت بحران وزير راه و شهرسازي و مسئول هماهنگی امور استانهای اين وزارت خانه گفت: دستگاه هاي خدمات رسان همپاي وزارت راه و شهرسازي در اجراي طرح مسكن مهر جلو نيامدند

مجیدی ادامه داد: البته دستگاه هاي خدمات رسان همپاي وزارت راه و شهرسازي در اجراي طرح مسكن مهر جلو نيامدند و الان واحدهایی داریم که آب، برق و گاز ندارد.

وی با بیان این که بعضی جاها گفته شده که مسکن مهر قرار است متوقف شود، تأکید کرد: مسکن از نیازهای اساسی مردم کشور ماست كه وزارتخانه ما 25 درصد کارش ساخت مسکن است و در اين زمينه یک عقب ماندگی بزرگ در این حوزه وجود داشت که خوشبختانه رفع شد.

وی با اشاره به وجود 16 شرکت ایرلاین، 243 فروند هواپیما و فعال بودن 150 عدد آنها گفت: برای پروازهای داخلی یارانه زیادی داده می شود و هنوز آزادسازی قیمت ها صورت نگرفته است كه بايستي حمل و نقل هوایی مسافر خودش را پیدا کند و کسی که زمان و ساعت اداری برایش مهم است، مبلغ بیشتری برای پرواز هزینه کند.

گفتنی است مجیدی در پایان سخنانش، متن حکم وزیر راه و شهرسازی را قرائت کرد که در بخشی از آن آمده است: جناب آقای مهندس محمدرضا اخوان عبدالهیان نظر به تعهد، تخصص و تجربه هاي ارزشمند جنابعالي به موجب اين حكم به عنوان مديركل راه وشهرسازي استان خراسان رضوي منصوب می شوید/

برچسب ها: همپا ، نبودن ، دستگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.