کتاب آثار برگزیده هفتمین جشنواره ادبی "یار و یادگار" به همت حمید هنرجو، شاعر و نویسنده در آینده نزدیک با هدف گذر از مارپیچ چاپ و نشر در اختیار انتشارات عروج قرار می‌گیرد.

حمید هنرجو، شاعر و نویسنده و دبییر هفتمین جشنواره ادبی "یار و یادگار" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر کار خاصی ندارد افزود: آخرین خبر منتشر شده من تا به امروز ، اثری با عنوان "سید شاعران انقلاب اسلامی" بوده که به زندگی حرفه‌ای سید حسن حسینی و تاثیر کار وی بر روی ساختار شعر فارسی پرداخته است.
به گفته هنرجو، وی که در گذشته در سمت دبیر در ساختار جشنواره ادبی یار و یادگار نقش بسزایی داشته، در حال حاضر قلم را با جوهره وجود اهالی ادب سیراب کرده و تدوین کتاب آثار برگزیده هفتمین جشنواره ادبی "یار و یادگار" را در اولویت کاری خود قرار داده است.



وی اظهار داشت: کتاب آثار برگزیده هفتمین جشنواره ادبی "یار و یادگار" در دو جلد به ارائه‌ی مجموعه‌ای از آثار شعر، داستان، نثر ادبی و شعر کودک و نوجوان می‌پردازد.

هنرجو تصریح کرد: بیش از 350 اثر در آخرین کتاب من گردهم می‌آیند تا برگزیدگان هفتمین جشنواره ادبی یار ویادگار را به رخ ادب دوستان بکشند.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره "یاد و یادگار" همه ساله با تلاش بنیاد "تنظیم و نشر‌ آثار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود و کتاب آثار برگزیده دوره هفتم این جشنواره هم به انضمام مقدمه یک نویسنده و ناشر و پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به هفتمین جشنواره "یار و یادگار" از دریچه انتشارات عروج منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: شاعر ، ادبیات ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار