همزمان با آغاز به فعالیت پژوهشگاه علوم انسانی استان اصفهان اولین نشست تخصصی با عنوان تمدن سازی علوی به همت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و مرکز تحقیقات امام علی (ع) در محل سالن اجتماعات شرکت پلی اکریل برگزار شد .

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، اصغر منتظر القائم رئیس گروه تاریخ دانشگاه اصفهان در بخش اول این نشست ابعاد تمدن سازی علوی را از منظر نظام سازی سیاسی ، اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی تشریح نمود و در بخش دوم نیز اساتید و پژو هشگران به نقد و بررسی موضوعات مطرح شده پرداختند .

در ادامه این مراسم محمود جنیدی معاون پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی از این که پژوهشگران و اساتید از منظر کاربردی نظرات و ایده های خود را مطرح نمودند ابراز امیدواری کرد و گفت : امید می رود که با استعانت از خدواند متعال در پژوهشگاه علوم انسانی استان اصفهان به عنوان اولین مرکز راه اندازی شده زیر نظر پژو هشگاه علوم انسانی کشور شاهد برگزاری چنین نشست هایی باشیم .

وی افزود : این حرکت می تواند موجب ایجاد تحولی بزرگ در حوزه تدوین  مبانی نظری و ایجاد بستر تحقق تمدن نبوی و علوی در عرصه اجرایی کشور باشد .  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار