رییس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با هدیه یک میلیون تومانی امام خمینی (ره) اکنون به بزرگترین دانشگاه جهان تبدیل شده و در زمینه های فرهنگی، اقتصادی و علمی و آگاهی مردم نقش بسزایی داشته است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، ˈمحمد مهدی مظاهریˈ در جمع روسای دانشگاه های آزاد منطقه چهار در خمینی شهر اصفهان افزود: این منطقه با بیش از 120 هزار دانشجو، رسالت خطیری بر عهده دارد و مسوولان دانشگاه بر ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش اهتمام ویژه ای داشته باشند.
وی موفقیت منطقه چهار در فعالیت های پژوهشی و کسب رتبه های برتر کشوری را مرهون حضور اساتید برجسته در مجامع مختلف علمی و مدیران موفق در دانشگاههای منطقه دانست.
رییس منطقه چهار دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اخلاق به عنوان مهمترین عامل در تنظیم روابط میان انسان ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و در عملکردها، رفتارها و تصمیم گیری ها نقش تعیین کننده ای دارد.
مهران مجلسی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر نیز در این جلسه گفت: اقداماتی درباره اجرایی شدن پوشش اسلامی، حجاب و عفاف، اسلامی کردن دانشگاهها و تفکیک جنسیتی صورت گرفته و در جهت عملی شدن تعالیم اسلامی و رسیدن به اهداف متعالی، برنامه های جامع و کاملی در راستای چشم انداز دانشگاه تدوین شده است/ . ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.