امروز "دوشنبه 20 آبان ماه 92"؛

آسمان "تهران " باراني مي شود/ "افزایش آلاینده های جوی" در شهرهای پرجمعیت

طی دو روز آینده برای جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و در شمال شرق کشور بارش پراکنده و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، نواحی مرکزی و شمال شرق کشور افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران براساس پيش بيني هاي سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه 20 آبان ماه 92"،  امروز در غرب، شمال غرب و به صورت پراکنده تر در برخي مناطق دامنه هاي جنوبي البرز و سواحل درياي خزر ابرناکي، بارش باران گاهي با وزش باد و در مناطق سردسير و مرتفع بارش برف پيش بيني مي شود که شدت بارش ها طي ساعات آينده، در برخي مناطق غرب و از بعدازظهر امروز در برخي مناطق جنوب غرب خواهد بود.

براساس این گزارش، از بعدازظهر فردا و روز چهارشنبه در برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، سواحل دریای خزر و دامنه های شرقی البرز کشور بارش ها پراکنده رخ خواهد داد.


لازم به ذکر است، بعدازظهر روز چهارشنبه و طی پنجشنبه در جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق و در شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود و طی دو روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، نواحی مرکزی و شمال شرق کشور افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نيمه ابري، تا ابری و بارش پراکنده پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 19 درجه و در کمترین حالت به 11 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 17 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۱۱:۳۰ ۲۰ آبان ۱۳۹۲
خدا کنه بارون بیاد هوا تمیز شه
آخرین اخبار