در ادامه وقت امروز "یکشنبه 19 آبان ماه 92" اعلام شد؛

"سکون نسبي هوا"، "افزايش آلاينده هاي جوي" در کلان شهرها/"تهران" 18 درجه بالاي صفر

در برخي ساعات امروز و فردا همچنان سکون نسبي هوا و افزايش آلاينده هاي جوي در کلان شهرهاي صنعتي و پر جمعيت مانند تهران، اصفهان، اراک، کرج و مشهد مقدس تداوم داشته و سبب کاهش کيفيت هوا و کاهش ديدافقي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، در ادامه وقت امروز "یکشنبه 19 آبان ماه 92" اعلام شد، براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي طي دو روز آينده در غرب، شمال غرب و به صورت پراکنده تر در برخي مناطق دامنه هاي جنوبي البرز و سواحل درياي خزر ابرناکي، بارش باران گاهي با وزش باد و در مناطق سردسير و مرتفع بارش برف پيش بيني مي شود که شدت بارش ها طي 24 ساعت آينده، در برخي مناطق غرب و از بعدازظهر فردا در برخي مناطق جنوب غرب خواهد بود.



براساس اين گزارش، در برخي ساعات امروز و فردا همچنان سکون نسبي هوا و افزايش آلاينده هاي جوي در کلان شهرهاي صنعتي و پر جمعيت مانند تهران، اصفهان، اراک، کرج و مشهد مقدس تداوم داشته و سبب کاهش کيفيت هوا و کاهش ديد افقي شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، نيمه ابري، در پاره اي نقاط غبارصبحگاهي و اوايل شب ابري پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 19 درجه و در کمترین حالت به 10 درجه بالای صفر  خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 18 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کلان شهر ، آلودگی ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار