کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب فرهنگ‌نامه‌ی نماز برای کودکان و نوجوانان را به نویسندگی "ناصر نادری" منتشر کرد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تصویرگری این کتاب را فرهاد جمشیدی بر عهده داشته و از "حجت‌الاسلام سیدجواد بهشتی" به عنوان کارشناس محتوایی آن نام برده شده است.

در این کتاب تلاش شده است تا کودکان و نوجوانان با استفاده از متن و تصویر با "احکام، آداب، آثار و تاریخ نماز" آشنا شوند.

بر همین اساس، این احکام بر اساس رساله‌ی توضیح‌المسایل امام خمینی(ره) تدوین شده است و در عین حال مقلدان دیگر مراجع تقلید در این زمینه باید در کنار مطالعه این کتاب به رساله‌ی توضیح‌المسایل مرجع خود مراجعه کنند.

نویسنده کتاب فرهنگ‌نامه‌ی نماز برای کودکان و نوجوانان در مقدمه آن آورده است: نماز، مهم‌ترین اعمال دینی است. اگر نماز در نزد خداوند قبول شود، عبادت‌های دیگر هم قبول می‌شود. نماز نور چشم پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (علیه‌السلام) است.

از جمله ویژگی‌های کتاب فرهنگ‌نامه‌ی نماز برای کودکان و نوجوانان این است که در زیر هر واژه، برای ارتباط با واژه‌ی دیگر، علامت "پیکان" آمده است.

همچنین برای مطالعه و شرح بیشتر در "رساله‌ی توضیح‌المسایل امام خمینی(ره)" با علامت "چشم" به مساله‌های مرتبط رساله ارجاع داده شده است.

این کتاب با قیمت 6هزار تومان مناسب گروه سنی "ج و د" (دوره دبستان و راهنمایی) با شمارگان 10هزار نسخه در دسترس مخاطبان قرار دارد.

دسترسي به اين خبر به همراه تصوير و خبرهاي ديگر در پايگاه اطلاع‌رساني كانون با نشانيwww.kanoonnews.ir  امكان‎پذير است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار