کمپانی پلکستور که ابزارهای ذخیره‌سازی دیجیتالی پیشرفته ویژه بازی می‌سازد، دستگاه جدیدی با نام M5Pro Xtreme ارایه کرده که روی رایانه‌های گیمینگ نصب می‌شود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ سرعت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است و این قابلیت فرآیند بازی را تسریع می‌کند.
از یک دهه پیش که بازی‌ها شکل امروزی به خود گرفتند و هوشمندتر شدند و جزییات بیشتری به آنها اضافه شد و وضوح تصویر نمایشگرها افزایش یافت، سایز بازی‌ها هم تغییر کرد و حجم آنها از چهار به 10 گیگابایت افزایش یافت.
از آنجا که زمان اجرای بازی اهمیت ویژه‌ای دارد، کارت‌های Plextor SSD روند خواندن و زمان اجرای بازی را کوتاه کرده و تسریع می‌بخشد. گزارش‌ها حاکی است نسخه 128 گیگابایتی M5 Pro ، 70 درصد سریع‌تر از HDD است.


پیشتر یک گیمر برای اجرای یک بازی نیاز بود که آن را چند بار اجرا کند تا به سرعت مورد نظر دست یابد. در بازی‌های چند نفره سرعت اهمیت بیشتری می‌یابد، بر این اساس  SSD سرعت اجرای بازی را افزایش می‌دهد.



اگر قرار باشد همه جوانب بازی را در نظر گرفت، مخصوصا برای کسانی که به بازی‌هایی مثلBattlefield و Call of Duty علاقه دارند، حتی با بهترین کارت‌ گرافیک‌ها و پردازنده‌ها، گاهی صفحه نمایش با مشکلاتی مثل پرش همراه می‌شود که باعث کندی روند بازی می‌شود و این قضیه گاهی از نصب و فعال‌شدن آنتی‌ویروس یا مشکلات ویندوز در حین بازی ناشی می‌شود.



 

اما با جایگزین کردن SSD به جای HD می‌توان این مشکل را برطرف کرده و از کندی سرعت بازی که در اثر پاپ‌آپ‌های ناگهانی به وجود می‌آید، جلوگیری کرد.



Plextor M5Pro Xtreme سرعت بسیار بالایی دارد و گیمرها به آن اوارد نقره‌‌ای داده‌اند. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود Plextor’s M5 Pro نسل سوم کنترلرهای Marvell و Toggle Mode NAND 19 نانومتری توشیبا را به خدمت بگیرد تا عملکرد بهتری در هر زمینه داشته باشند.

گزارش از: حسین عالیان


برچسب ها: دریچه ، پلکستور ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار