پيشكسوت فوتبال کشورمان گفت: سطح كيفي مسابقات ليگ برتر نسبت به فصل گذشته هيچ پيشرفتي نداشته است.

سعيد عزيزيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازي تيم‌ها در اين فصل از ليگ چندان جالب نبوده ولي پرسپوليس، تراكتورسازي و فولاد خوزستان به نسبت تيم‌هاي ديگر بازي بهتري ارائه کردند و توانستند عرض اندامي داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص بازيكنان پديده در اين ليگ بيان داشت: پديده خاصي تاكنون در ليگ نديدم اما در تيم پرسپوليس صادقيان در صورتي كه زود از كوره در نرود بهترين بازيكن است.

وي نظرش در مورد ليست تيم ملي اظهار داشت: هميشه در خصوص دعوت بازیکنان به تيم ملي حرف و حديث‌هايي راجع وجود دارد اما به نظر من ليست فعلي نسبت به ليست قبلي عادلانه‌تر بود و برای كسب موفقيت و امتياز بيشتر تركيبي از بازيكنان جوان و با تجربه را گردهم آورده اند.

عزيزيان در خصوص عملكرد مدعيان قهرمانی گفت: سپاهان با توجه به سابقه و بازي‌هاي خوب گذشته‌اش در اين ليگ نتوانست خودش را خوب نشان دهد. پرسپوليس و تراكتورسازي به نسبت بازي خوبي داشتند. تیم فوتبال استقلال، استقلال هميشگي نيست؛ مشكلات مالي باشگاه ضعف روحي و رواني بازيكنان را در پي داشته است و براي تقويت تيم چند بازيكن جديد بايد جذب كنند.

عزيزيان در پايان در مورد قهرمان ليگ برتر خاطرنشان كرد: اگر همين روند ادامه داشته باشد پرسپوليس، تراكتورسازي و فولاد خوزستان و در نهایت استقلال شانس قهرماني دارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار