مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت: اورژانس این شرکت در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود در شش ماه نخست سال جاری بیش از هشتصد ماموریت انجام داده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر حسن علی غفاری خاطرنشان کرد: تا پایان شهریورماه سال جاری 824 مورد عملیات توسط اورژانس شرکت شهر سالم در ماموریت های استقراری و پوشش پزشکی در مسابقات ورزشی، همایش هــا، جشنواره هـا و اردوهای آموزشی و تفریحی شهرداری تهران و مراسم های مذهبی انجام شد که در مجموع به 13194 نفر خدمات اورژانسی رایگان ارائه شد.
 
وی افزود: 363 مورد از این ماموریت ها به صورت اورژانسی و 461 مورد نیز به صورت استقرار در مجموعه های ورزشی، بوستان ها، فرهنگسراها، همایش های شهرداری تهران بوده است.
 
دکتر غفاری اضافه کرد: از تعداد 363 مورد مأموریت اورژانسی که تیم های امدادی اورژانس شرکت شهر سالم در شش ماهه نخست سال انجام داده اند، 216 مورد منجر به انتقال به بیمارستان و 147 مورد نیز با انجام درمان در محل پایان یافت.
 
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: در ماموریت های استقراری مرکز فوریت های پزشکی شرکت شهر سالم 5038 نفر از بیماران و مصدومین در محل استقرار، درمان و 7793 مورد نیز با مراجعه حضوری به پایگاه های اورژانس این شرکت خدمات اورژانسی دریافت کرده اند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار