مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: ستوان‌یار عراقی که هیچ‌وقت به ایرانی‌ها شلیک نمی‌کرد ، وظیفه هلال احمر با وزارت بهداشت متفاوت است و.... است


مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

ستوان‌یار عراقی که هیچ‌وقت به ایرانی‌ها شلیک نمی‌کرد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/6/19/1518397_302.jpeg

به من می‌گفت در این مدت شاید یک میلیون فشنگ و 100 هزار «آر- پی-چی » زدم ولی هیچ وقت ایرانی‌ها را هدف نمی‌گرفتم تا بدین وسیله خودم هم کشته نشوم. چون با خدا عهد کرده بودم و خدا هم دعای من را مستجاب کرد...


تهدیدات علیه ایران را جدی نگیرید

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تهدیدات نظامی این روزهای آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران شوخی است و اینها را زیاد جدی نگیرید.


عضو فیس‌بوک هستم/ عضویت در این شبکه مجازی جرم نیست

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فیس‌بوک یک شبکه اجتماعی است و به نظر من مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود، کسانی که عضو این شبکه هستند ارتباطات سالمی دارند.


انتصاب‌های فرجی‌دانا موردی ندارد

 معاون وزیر علوم گفت: انتصاب‌های فرجی‌دانا موردی نداشته و دلایلی نیز بر این مسئله ارائه نشده است.


جزایر سه‌گانه متعلق به ایران است

 سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به اظهارات وزیر خارجه دولت امارات عربی متحده در خصوص جزایر سه گانه ایرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی گفت: جزایر سه گانه ایرانی متعلق به جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود و تعلق تاریخی این جزایر به ایران واقعیتی انکارناپذیر است.


وظیفه هلال احمر با وزارت بهداشت متفاوت است

 وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: وظیفه هلال احمر با وزارت بهداشت متفاوت است و آنها معمولا در جاده‌ها کار رها سازی را بر عهده دارند و ما سعی می‌کنیم، از کمک‌های هلال‌احمر بویژه در امداد هوایی استفاده کنیم.


مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شد

 همزمان با ايام عزاداري اباعبدالله‌الحسين(ع) و تاسوعا و عاشوراي حسيني، مراسم سوگواري و سينه‌زني در محل حوزه رياست قوه قضاييه با حضور آيت‌الله آملي لاريجاني و مسئولان عالي قضايي برگزار شد.


روند مذاکرات ایران و آژانس مطلوب است/ نگرانی خاصی وجود ندارد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: روند مذاکرات ایران و آژانس خوب است و در این زمینه نگرانی خاصی نداریم.


در صورت لزوم وزرا هم گزارش عملکرد خود را ارائه می‌دهند

 دستیار ویژه رئیس‌جمهور درباره گزارش عملکرد 100 روزه دولت گفت: وزرا هم در تهیه این گزارش دخیل هستند، این گزارش در همه بخش‌هاست و مشارکت دارند، هرجا که لازم باشد وزرا نیز گزارش را ارائه می‌کنند.


ارائه گزارش صد روزه رئیس‌جمهور اوایل آذرماه

مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور گفت: گزارش عملکرد صد روزه دولت از سوی رئیس‌جمهور اوایل آذرماه ارائه خواهد شد.


5+1 باید با خواسته ملت ایران هماهنگ شود

 عضو شورای شهر تهران گفت: 1+5 که خود را نماینده جهان می‌داند، که البته این گونه هم نیست، بایستی از زیاده‌ خواهی‌های خود کاسته و با ملت ایران هماهنگ شود.


پرداختن به حقوق ملت ایران در مذاکرات1+5 یک ضرورت انکار ناپذیر است

 وزیر امور خارجه ایران گفت: لازم است در مذاکرات راجع به پرداختن به حقوق ملت ایران صحبت کنیم، زیرا مردم ایران و نمایندگانشان نمی‌توانند هیچ چیزی را جز احترام بپذیرند.


نمی‌خواهیم پاسخ کری را بدهیم/ ایران تقصیری در به توافق نرسیدن با کشورهای 1+5 نداشت
معاون وزیر امور خارجه گفت: چیزی که در ژنو اتفاق افتاد روشن و مشخص است که چه کسی مسئله را به جایی رساند که نتوانستیم در آخرین لحظه به توافق برسیم، باید دید دور بعد به کجا می‌رسیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار