نقطه اوج آواز "علیرضا قربانی" در سریال "شب دهم" و در سال 1379 نمایانگر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، "علیرضا قربانی" خواننده موسیقی ایرانی در پانزدهمین روز از بهمن ماه سال 1351 در تهران متولد شد.

این هنرمند عرصه موسیقی از محضر استادانی چون "خسرو سلطانی"، "بهروز عابدینی"، "احمد ابراهیمی"، "حسین عمومی"، "مهدی فلاح" و "رضوی سروستانی" بهره برده است و از سال 1378 به اجرای برنامه‌های متعددی در داخل و خارج از کشور پرداخته است.
 
"علیرضا قربانی" که در مسیر خواندن تیتراژهای تلویزیونی، موفقیت‌های بسیاری کسب کرده، سال 1379 با خواندن تیتراژ سریال تلویزیونی "شب دهم" به نقطه اوج خود در مسیر خواندن تیتراژها دست یافت.
 
سریال تلویزیونی "شب دهم" که در محرم سال 80 میهمان ایرانیان سیاهپوش بود را "حسن فتحی" کارگردانی کرده و در آن، بازیگرانی چون "حسین یاری"، "کتایون ریاحی"، "رویا تیموریان"، "محمود پاک نیت"، "پرویز پورحسینی" و "ثریا قاسمی" به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
***موسیقی ماندگار "شب دهم"
 
حضور سه عامل اصلی یعنی آواز، موسیقی و شعر که منجر به قرار گرفتن "علیرضا قربانی"، فردین خلعتبری" و "افشین یدالهی" در کنار یکدیگر  شد، ترکیبی بی‌نظیر را در روند موسیقی‌های تیتراژ سال 80 پدید آورد که مخاطبان هنوز هم با شنیدن موسیقی این اثر فضای خاطره‌انگیز این سریال تاریخی را برای مخاطبان به یاد می‌آورد.
 
"علیرضا قربانی" آلبوم‌های خاطره‌انگیزی چون "خشت و خاک"،‌ "سوگواران خموش"، "سرو روان"،‌ "برسماع تنبور" و "حریق خزان" را در کارنامه هنری خود به یادگار دارد.

انتهای پیام/ص                                                                                                            

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.